Retailerul Mega Image a lansat competitia de creatie Mega Chic prin care ii invita pe tinerii creative, designeri cunoscuti sau in devenire pentru a-si inscrie ideile pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image.

Competitia de creatie se desfasoara pe pagina de Facebook Mega Image, in cadrul aplicatiei dedicate Mega Chic, si este deschisa tuturor celor care isi doresc sa transforme sacosele reutilizabile de cumparaturi intr-o colectie de accesorii de shopping. Participantii au la dispozitie 3 teme de concurs - Eco Attitude, Creatii Romanesti si Cult Urban - si se pot inscrie in perioada 7 octombrie – 7 noiembrie.

Dupa incheierea perioadei de inscrieri, intre 8 si 23 noiembrie, un juriu format din specialisti in fashion, fotografie si arta, alaturi de publicul larg, va selecta lucrarile finaliste si castigatorii care vor semna colectia de sacose de cumparaturi.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarket-uri din Romania, cu o retea ce cuprinde in prezent 351 de magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (175), Shop&Go (174), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1). Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente. In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.

Sursa foto: MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri