Competitia de creatie se desfasoara pe pagina de Facebook Mega Image, in cadrul aplicatiei dedicate Mega Chic, si este deschisa tuturor celor care isi doresc sa transforme sacosele reutilizabile de cumparaturi intr-o colectie de accesorii de shopping. Participantii au la dispozitie 3 teme de concurs - Eco Attitude, Creatii Romanesti si Cult Urban - si se pot inscrie in perioada 7 octombrie – 7 noiembrie.

Dupa incheierea perioadei de inscrieri, intre 8 si 23 noiembrie, un juriu format din specialisti in fashion, fotografie si arta, alaturi de publicul larg, va selecta lucrarile finaliste si castigatorii care vor semna colectia de sacose de cumparaturi.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarket-uri din Romania, cu o retea ce cuprinde in prezent 351 de magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (175), Shop&Go (174), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1). Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente. In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.

Mega Image si produsele sub marca proprie: un bilant

Mega Image si produsele sub marca proprie: un bilant

Sursa foto: MediafaxFoto