In cele 2 zile vor fi prezenti 50 de speakeri cu peste 30 de prezentari si workshopuri in cadrul celor patru evenimente conexe.
Cei mai importanti jucatori din comertul electronic romanesc si international vor vorbi, pe 30 octombrie, despre situatia curenta a pietei, despre tendinte si evolutii in e-commerce, nu doar pentru vanzari mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare catre client si loializarea acestuia, prin customer support si securitate a datelor.

A doua zi a evenimentului va fi impartita pe sali si nevoi concrete, 2 workshopuri, 2 prezentari si un masterclass pentru specialisti in marketing digital in cadrul MarkDay, si alte 10 workshopuri pentru cei interesati de optimizare prin UX design, SEO, web analytics, conversii, usability, plati online, logistica, branding & reputation.

30 octombrie la puterea a 4-a
In paralel cu prezentarile si dezbaterile din cadrul TeCOMM, va avea loc Digital Travel Forum. DTF este un eveniment dedicat celor care activeaza in domeniul turismului: operatori si agenti de turism, hotelieri, linii aeriene, Distribution Systems (GDS) si reservation (CRS).
Programul dupa-amiezei va fi punctul de intalnire al modei cu tehnologia la Hotspot Fashion, eveniment unic in tara si dedicat in integime segmentului fashion din e-commerce. Se vor acoperi principalele tendinte de pe acest segment: inovatia, serviciul pentru clienti, brandul personal, se va discuta relevanta continutului pe diferite medii, diferenta dintre text si imagine, give-awayuri si endoresment, iar prin workshopuri practice cu Google, se vor dezvolta tactici de Google Adwords croite pentru acest segment.

Aflat la editia a 2-a, Hotspot Fashion aduce speakeri din USA, Bucuresti si Cluj: Colby Hanks - Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa - Country Manager Fashion Days, Ana Sipciu - Industry Manager Google Romania, Mirela Bucovicean - owner Molecule-f, Tulemod, aplicatia revolutionara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan - lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Comertul electronic trebuie tratat ca pe o relatie

De ce? Toti cei implicati trebuie sa fie multumiti, marimea este importanta, iar competentele sunt imperios necesare. Mai multe despre cele 11 umbre ale marketingului digital si asemanarea comertului electronic cu sexul veti putea afla la workshopul lui Ilyan Kovatchev, din UK. La fel ca in viata cotidiana, prezentarea va fi structurata in 3 parti: chemistry, pleasure si scoring. Ilyan Kovatchev va acoperi toate aspectele importante ale acestor 3 categorii explicand cum pot fi imbunatatite strategiile de marketing digital cu abordari smart si neconventionale.

In ecommerce nu exista granite, piata este globala si trebuie sa ne adaptam cerintelor, sa urmarim ceea ce se implementeaza in afara tarii si sa experimentam cele mai noi tactici de promovare. TeCOMM ofera participantilor accesul la toate aceste informatii intr-un cadru organizat menit sa faciliteze networkingul intre diverse business-uri.

Vino sa afli tot ce trebuie sa stie un proprietar de magazin online in momentul in care hotaraste sa investeasca in afacerea sa, fie ca e vorba de securitatea datelor, de customer support, sau de strategii de promovare in functie de piata tinta. Profita acum de oferta lunii octombrie si ia-ti biletul cu -15% reducere! Pentru inregistrari si programul complet vizitati siteul tecomm.ro.

TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier, Mediatic.
Sustinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.
Organizator: Libero Events
Libero Events este o agentie organizatoare de evenimente care contribuie, de peste 5 ani, la dezvoltarea mediului de business romanesc prin crearea unui mediu propice dezvoltarii profesionale, oferind totodata nelimitate oportunitati de networking. Portofoliu: TeCOMM, Touristica, The Woman, HR Summit, MarkDay, Software Architecture Day, ARThitecture, Digital Travel Forum, HotSpot Fashion, Deco Show. Contact: office@liberoevents.ro sau tel. 0752 552 464.