Campania de rebranding a fost realizata de Rusu+Bortun Brand Growers si a inclus noua identitate si retorica vizuala, materiale cu branding, noul site (www.equtorial.ro), campanie de comunicare a rebrandingului, consultanta de marketing si social media.

Equatorial ofera training pe zona de Managing Business, pentru formularea strategiei de vanzari si construirea culturii organizationale care sa asigure implementarea strategiei, Managing People - pentru construirea unor echipe productive, crearea unui mediu care stimuleaza motivatia si obtinerea rezultatelor dorite si Managing Self pentru dezvoltarea inteligentei emotionale si sociale si brandului personal.

Equatorial (AchieveGlobal) este prezenta pe piata locala din 1997, iar in prezent are 9 consultanti interni si 6 traineri externi. Anul trecut, compania a derulat 68 proiecte pentru un numar de 61 clienti si a ajuns la o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro.

Pe piata de training din Romania mai activeaza jucatori importanti ca Ascendis, CBC Romania, Dale Carnegie Training Romania, Trend Consult, Hart Consulting, Accelera.