Carrefour a inregistrat in primele noua luni ale anului venituri de 61,3 miliarde de euro, in scadere cu 1,2% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut, grupul francez de retail precizand ca vanzarile au crescut, in baza organica, in Franta, Belgia si Romania.

In baza organica, excluzand impactul variatiei preturilor la carburanti si efectele de calendar, veniturile au urcat cu 3,8% in perioada ianuarie-septembrie a acestui an fata de acelasi interval din 2013, precizeaza compania intr-un raport publicat joi. La nivelul trimestrului al treilea, vanzarile grupului francez au scazut cu 0,1%, la 21,1 miliarde de euro. Calculate in baza organica, veniturile din intervalul iulie-septembrie au crescut cu 2,8%, potrivit Mediafax.

In Europa, vanzarile in baza organica au scazut cu 1,6%, din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile si a declinului preturilor la fructe si legume. Cu toate acestea, Carrefour noteaza ca pietele din Romania, Franta si Belgia au inregistrat o evolutie pozitiva. Pe pietele emergente, grupul a consemnat un avans al veniturilor cu 18,5%, in baza organica, datorita operatiunilor din Argentina si Brazilia. In schimb, in Asia, vanzarile au scazut cu 3,3% in cel de-al treilea trimestru. Actiunile Carrefour au urcat cu 0,5% pe bursa din Paris, in urma publicarii raportului, grupul avand o capitalizare de piata de circa 16,3 miliarde de euro, potrivit Bloomberg.

In Romania, grupul Carrefour detine 164 de magazine, dintre care 28 hipermarketuri Carrefour, 82 supermarketuri Market, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact si un magazin de comert online. Anul trecut, vanzarile companiei pe piata romaneasca au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri