Retailerii din centru comercial Sun Plaza au atins anul trecut suma de 170 milioane de euro din vanzari, cele mai performante fiind cafenelele si restaurantele, dar si magazinele de lenjerie.

"Cifra de afaceri inregistrata de centrul comercial anul trecut a fost de 26,3 milioane euro, iar pentru acest an estimam o crestere. Cifra de afaceri reprezinta aproximativ 15% din vanzarile inregistrate de chiriasii din mall", a declarat miercuri Luiza Moraru, seful depatamentului de retail al CBRE, firma care se ocupa de managementul centrului comercial, informeaza Mediafax.

Avand in vedere estimarile acesteia, vanzarile retailerilor in 2013 au totalizat circa 170 milioane euro, iar in acest an cifra va fi superioara. Potrivit CBRE, dupa al treilea trimestru din acest an, centrul comercial a inregistrat o cifra de afaceri cu 11% mai mare fata de aceeasi perioada din 2013.

Cafenele si restaurante: profit de pana la 5.000 euro/ mp

Pe categorii de chiriasi, cele mai bune vanzari din centrul comercial au fost inregistratre de cafenele si restasurante, de 4.000-5.000 euro pe metru patrat pe an, urmate de magazinele de lenjerie, cu 4.200-4.500 euro pe metru patrat si magazinele de fashion, cu 2.500-3.500 euro pe metru patrat.

De asemenea, retailerii de echipamente sportive vand in medie de 1.500-2.000 euro pe metru patrat, iar cei de incaltaminte de 2.500 euro pe metru patrat. Un maxim al vanzarilor inregistrat in centrul comercial a fost de 20.000 euro pe metru patrat pe an. Sun Plaza este al doilea cel mai mare proiect de dezvoltare al S IMMO. Deschis in 2010 in partea de sud a Bucurestiului, mall-ul are peste 130 magazine, operate atat de chiriasi locali, cat si internationali.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri