“Cea mai importanta interactiune este cea in versiunea de multichannel. Partea de online si interactiunea clientului cu online-ul devin din ce in ce mai importante. Clientii sunt in mediul online, circa 30% din clientii nostri se informeaza online inainte de a cumpara offline”, a declarat Cosmin Ulmean.

Pe de alta parte, acesta considera ca spatiile de retail traditionale au “viitor”, numarul acestora urmand sa creasca in urmatorii 4-5 ani.

In ceea ce priveste evolutia vanzarilor in acest an, Ulmean a precizat ca 2014 se va incheia cu o crestere "de doua cifre". "Asteptam sa vina si frigul. Suntem meteo dependenti, insa vanzarile sunt in linie. Avem o crestere de doua procente pentru acest an, iar pentru anul viitor asteptam dezvoltarea pe segmentul centrelor comerciale pentru ca suntem prizonierii acestei evolutii pentru a putea sa ne dezvoltam", a completat Cosmin Ulmean.

Brandul Takko este prezent pe piata din Romania din 2007, cand a deschis primul magazin la Arad. In acest moment, Takko are magazine in Bucuresti, Sighetu Marmatiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Targu Mures, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Medias, Timisoara, Deva, Resita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Ramnicu Valcea, Fagaras, Brasov, Ploiesti, Campina, Giurgiu, Slobozia, Buzau, Constanta, Galati, Tecuci, Bacau, Vaslui, Piatra Neamt, Roman, Iasi, Suceava, Botosani, Alexandria, Caransebes, Medgidia, Sfantu Gheorghe si Petrosani Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, Takko Fashion Romania a raportat pentru 2013 o cifra de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), in crestere cu 7,5% comparativ cu anul anterior.

Takko deschide in Vulcan Value Centre primul magazin cu un nou "look"

Takko deschide in Vulcan Value Centre primul magazin cu un nou "look"