“Daca un magazin vinde bine in spatiile comerciale are sanse mari sa patrunda si in online . Cum se poate dezvolta platforma online? Un astfel de magazin treia sa faca reclama pe mobile, iar informatia care ajunge la posibilul client sa-l faca pe acesta sa mearga mai intai in magazinepentru a vedea un produs. Pentru fashion advertisingul este foarte important, mai ales in online. (…) Oamenii vor sa atinga lucrurile pe care le cumpara si tocmai de aceea succesul unui magazin de imbracaminte si incaltaminte in online trebuie completat de prezenta sa in offline”, a declarat Israel Vizel.

Vorbind despre proiectele pe care le detine la nivel local, mai precis despre AFI Palace Cotroceni, Israel Vizel sustine ca sunt clienti ai centrului comercial, parteneri vechi inca de la deschiderea acestuia, pentru care este oferit un discount la chirie. “Trebuie sa cresti vanzarile si sa te adaptezi la evolutia centrului comercial. Cand decidem sa aducem un nou chirias analizam performanta magazinului si cum arata viitorul magazinului in centrul nostru comercial. Sunt magazine care stau in AFI si care de cinci ani de zile beneficiaza de un discount. (…) (Din perspectiva dezvoltatorului – n.red) este o slujba foarte sensibila, dar trebuie sa tii chiriasul cu zambetul pe buze si sa il motivezi”, a mai aratat Vizel.

Intrebat de evolutia numarului de clienti generat de perioadele de reduceri, seful AFI Europe a mai aratat ca acesta creste simtitor o data cu perioadele de reduceri de peste an. “Foarte multi scaneaza un magazin. Este ca in pariuri, trebuie sa stii cand sa te arunci sau nu. Cand preturile scad si cu peste 70% vezi traficul crescand puternic. Oamenilor le plac reducerile”, a mai spus Israel Vizel, in cadrul conferintei Retail Arena – Innovation in Retail.

Sursa foto: Mircea Dragos