"Anul trecut am lansat un catalog digital, de Craciun, care a functionat foarte bine. Am avut 150.000 de descarcari. Am facut marketing pe vreo cinci canale diferite si s-a convertit foarte bine. Am avut un voucher in plus pe care clientii l-au dus in magazine si am stiut astfel, pe ce canale, ce rata de raspuns am avut. Poate n-a fost foarte inovativ, dar a functionat. Au fost generate vanzari cu peste 20% folosind catalogul digital. In alta parte, n-am vazut un push pe cataloage digitale", a declarat Cristian Constantinescu.

Declaratiile au fost facute in cadrul conferintei retailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.

"In afara brandurilor de lux, toata lumea face promotii, cred au devenit componenta permanenta din peisajul de shopping. Se spune ca oamenii sunt saturati si nu mai vor sa auda de promotii. Nu cred ca este adevarat, ci vor sa auda.", a mai spus Cristian Constantinescu, seful Noriel.

Noriel, retailerul roman de jucarii prezent pe piata din 1993, va lansa in aceasta toamna un nou concept de magazin - one-stop shop - adresat familiilor cu copii cu varste intre 0 si 3 ani. Noriel, companie condusa in prezent de Cristian Constantinescu, a deschis primul magazin in 2009 si are acum o retea nationala de 43 de magazine. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. Magazinele vor comercializa produse destinate copiilor cu varsta de pana la 3 ani.

Citeste si:

Conform unui studiu realizat de GfK, Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani. Brandul a fost lansat pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

In prezent, in actionariatul Noriel se numara si Axxess Capital, care administreaza fondurile de investitii RAEF si BAF. Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucarii), Toys and Games Industry (fabrica de jucarii de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic si online).

Piata jucariilor din Romania va creste in 2014 cu aproximativ 20%, in contextul in care companiile care activeaza in aceasta industrie isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese. Astfel, piata de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la valoarea de aproximativ 120 de milioane de euro. Recent Maxi Toys si-a anuntat intrarea pe piata locala pe care mai activeaza si grecii de la Jumbo.

Sursa foto: Mircea Dragos