Olga Miloiu spune ca Budureasca va inregistra anul acesta o crestere de 20%, iar pentru anul viitor compania isi propune tot o crestere de doua cifre. Exporturile nu vor depasi anul acesta 15% din totalul afacerilor. In ceea ce priveste diferentierea pe piata de vin, Miloiu spune ca este mai dificila decat in alte piete pentru ca vorbim despre atasament si poveste. “Dupa ce asiguri calitate si constanta te gandesti la diferentiatori si poveste. Este un proces mult mai lent si complex de constructie”, spune Olga Miloiu, care adauga ca pe acest segment succesul si brandul se construieste pe increderea clientului.

Legat de competitia cu marcile private, Olga Miloiu spune ca in general industria de vin nu simte competitia vanzarilor de marci private fiind un segment in care brandul si povestea conteaza foarte mult. “ In general producatorii de vin nu sunt foarte implicati pe piata noastra de marci proprii”, a mai spus Miloiu, care a precizat ca firma produce totusi anumite vinuri cum ar fi Castelul Poienari, special pentru magazinele de suveniruri.

Sursa foto: Mircea Dragos