"Am cautat, in aria noastra de produse si de expertiza, care este categoria care creste, nu exista inca in Romania si poate aduce un beneficiu real consumatorului, iar rezultatul a fost exact electrocasnicele de bucatarie pentru gatit sanatos", a declarat Camil Perian (foto), CEO Skin Media.

Printre brandurile care vor fi importate de Skin Media se numara Crock Pot, Food Saver, Oster, Breville, care apartin companiei Jarden Corporation, unul dintre cei mai importanti producatori de electrocasnice din lume. In afara de acestea, vor mai fi prezente si brandurile Sous Vide, Marcato, Kuvinos si vita juicer.

Cele 8 branduri aduna, in total, 50 de produse de baza, carora li se adauga in jur de 50 de accesorii pentru gatit. Distribuitorul isi propune sa atinga o cota de 5% din piata electrocasnicelor mici de gatit, estimata pentru 2015 la 80 de milioane de euro. Asta inseamna o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, reprezentand circa 10% din veniturile anuale ale Skin Media (43 milioane euro in 2013). Cele cateva zeci de mii de produse care vor intra in piata incepand cu luna decembrie se vor comercializa in circa 500 de magazine din tara, inclusiv in Bucuresti.

Electrocasnicele de gatit IN, laptopurile OUT

Noile produse vin sa inlocuiasca laptopurile in portofolul Skin Media, la care compania renunta incepand cu 2015.

Citeste si:

"In fiecare an, portofoliul de produse pe care il comercializam evolueaza in ton cu piata. Categoriile de produse mai putin atractive pentru clienti si, pana la urma, mai putin profitabile, ies din portofoliu si intra noi categorii, cum este cazul electrocasnicelor de gatit, urmand ca de anul viitor sa renuntam la laptopuri", arata Camil Perian.

Distributie inedita: sali de sport si benzinarii

Printre aparatele de gatit se numara storcatoare multifunctionale si prin presare la rece, aparate de gatit electrice slow cooking (gatire inceata) si in vid, aparatele pentru vidat alimente sau de pregatit paste in casa, precum si gama TO GO (blendere si coffee makere).

De altfel, acestea din urma vor fi comercializate si in locuri inedite. Astfel, coffe makerele vor fi disponibile in sali de sport, iar blenderele se vor gasi in benzinarii.

„Blenderele si juicerele sunt cu siguranta produsele pe care vom miza cel mai mult in valoare absoluta. Pe de alta parte, produsele pentru micul dejun, de la Breville, in unitati se vor vinde cel mai mult, pentru ca sunt pe un segment de pret mult mai accesibil”, completeaza CEO-ul Skin Media.

Skin Media este unul dintre principalii distribuitori de solutii IT&C din Romania. Principalii concurenti ai Skin Media la nivel local sunt NOD Distribution (ex Asesoft Distribution), Gersim si Mobile Distribution, dar si polonezii de la ABC Data, care au intrat pe piata la finele anului trecut.