Si cum alegerile prezidentiale au impanzit in aceasta perioada fluxul media, unul din brandurile care au reactionat cat se poate de simpatic este Cramele Recas.

Alegerile prezidentiale ne afecteaza pe toti, dar pentru ca noi suntem Cramele Recas si pentru ca incercam sa fim optimisti in orice situatie, am scos la inaintare primul nostru brand premium, lansat in 2007, La Putere. Asa a inceput campania #toatalumeavreaLAPUTERE”, declara Directorul Comercial al Cramelor Recas, Ciprian Rosca.

Printr-o campanie originala si creativa, Cramele Recas a reusit prin mesaje simpatice, adaptate vinului in cauza, sa aduca, intr-o perioada considerata tensionata, zambete si remarci pozitive.

Pentru ca mesajele au prins atat de bine, continuam campania prin incurajarea oamenilor sa iasa la vot, fara sa luam nicio parte.” Continua reprezentantul cramei.

In campanie au fost folosite mesaje pamflet, precum “LA PUTERE poti ajunge si cu stanga si cu dreapta” sau “Daca iti place LA PUTERE nu conteaza ce culoare esti”, dar si unele care sugereaza ideea de vot, folosind de exemplu soiuri de struguri: “Merlot sau Feteasca Neagra? #voteaza #ziuaalegerilor

Prima gama premium lansata de Cramele Recas in 2007, La Putere, reprezinta tributul simbolic pe care il platim pamantului din Recas. Prin fiecare sticla de vin din aceasta gama, ne punem la dispozitia consumatorului printr-un terroir unic. Alegem cei mai buni struguri, in momentul cel mai bun pentru cules si lasam caracteristicile pamantului sa vorbeasca pentru noi. Sunt vinuri pentru cei care stiu sa asculte si sa inteleaga vinul, pentru oameni care stiu gustul puterii si stiu cum sa o stapaneasca. Am demarat aceasta campanie pentru ca gama La Putere isi merita momentul de glorie, dar mai ales pentru a incuraja oamenii sa iasa la vot.” incheie Ciprian Rosca.

Campania se va incheia odata cu alegerile, insa pana atunci exista un concurs interesant pe pagina de facebook a Cramelor Recas.