Retailerul grec de jucarii Jumbo a raportat vanzari nete de 2,67 milioane euro si un profit de circa 383.600 euro in Romania in primul trimestru al anului fiscal 2014/2015 (perioada 1 iulie – 30 septembrie), potrivit raportului financiar al companiei, anunta Mediafax.

Jumbo a inaugurat primul sau magazin din Romania in octombrie 2013, astfel ca nu exista date financiare pentru primul trimestru din anul fiscal anterior. In primele noua luni de activitate in Romania (perioada octombrie 2013-iunie 2014), Jumbo a inregistrat vanzari nete de 8,83 milioane de euro si un profit de 2,14 milioane euro pentru primele doua magazine deschise in Romania, in Bucuresti si Timisoara.

Jumbo a deschis doua noi magazine in Romania, in octombrie si noiembrie, amplasate in Bucuresti, respectiv Oradea. Retailerul grec opereaza o retea totala de 70 de magazine, dintre care 53 in Grecia, 5 in Cipru, 8 in Bulgaria, 4 in Romania si magazinul online e-jumbo. In Macedonia si Albania, reteaua Jumbo functioneaza in sistem de franciza.

La nivel de grup, Jumbo a raportat vanzari nete de 145,51 milioane euro in primul trimestru al anului fiscal 2014/2015, in urcare de la 131,2 milioane euro in perioada similara a anului trecut. Profitul net a crescut cu aproximativ 2 milioane euro, la 20 milioane euro la finele lunii septembrie. Pe langa jucarii, care reprezinta cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei ofera produse pentru ingrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoratiuni si produse pentru locuinta.

Sursa foto: Jucarii, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri