Carmen are o experienta de peste 7 ani in domeniul comunicarii, printre realizarile sale profesionale numarandu-se generarea, planificarea si managementul unor proiecte complexe de comunicare la nivel de corporatie, divizii, departamente si proiecte.

"Venind din industria business to business si cu experienta intr-o organziatie non profit, provocarea cea mai mare va fi cu siguranta sa invat particularitatile industriei de retail in general si a segmentului de retail de electronice, electrocasnice si IT&C in special," a declarat pentru Wall-Street Carmen Lazar.

In opinia noului director de comunicare al celui mai mare retailer de electronice si electrocasnice din Romania, exista astazi un efort mai mare din partea multor companii de profesionalizare si specializare, multe companii incepand sa realizeze si sa recunoasca necesitatea si importanta de a avea departamente specializate. Printre acestea se inscrie si infiintarea unui departament de PR&Comunicare.

In ceea ce priveste, punctele vulnerabile in comunicare ale playerilor din retail, Carmen Lazar remarca doar la modul general ignorarea unor principii care se aplica la orice companie indiferent de domeniul in care activeaza. Carmen Lazar insista asupra unor principii de comunicare de genul faptic si real, clar si la subiect, consistenta in mesaje si comunicare si promtitudine.

Citeste si:

Intre 1999 -2003, Carmen a a lucrat in Praga, Cehia, unde a detinut functia de Regional Communication Manager pentru Cehia si Slovacia, pentru o organizatie non profit.

Inainte de a accepta provocarea oferita de grupul ALTEX, Carmen a detinut pozitia de Communication Director pentru Ipsos Romania.

Din pozitia de Director de PR&Comunicare pentru grupul ALTEX, Lazar va coordona activitatile de PR si comunicare externa si interna pentru toate companiile grupului.

Carmen Lazar a urmat un Masterat in Administrarea Afacerilor si numeroase training-uri si seminarii.