La sase ani de la infiintare, in august 2000, agentia Bon Mariage a devenit primul brand romanesc care se vinde in sistem de franciza, incepand cu anul 2006, cand cinci francizori din orasele Ramnicu Valcea, Brasov, Constanta, Ploiesti, Galati au dorit sa opereze sub brandul Bon Mariage, informeaza Rompres.

"Estimez ca acum s-a ajuns la un maxim. incepand din acest moment, lucrurile au inceput sa se aseze, sa ramana doar acele firme care, chiar daca ofera servicii segmentare, sunt serioase, nu merg pe ideea de castiguri mari pe termen scurt sau, si mai bine spus, de a pacali clientul oferind servicii necalitative”, a afirmat Alin Caraman.

Lansata sub formula "Viata in doi incepe cu noi", agentia ofera orice tip de servicii de specialitate, avand, in acelasi timp, o serie de pachete care poarta marca agentiei.

Potrivit directorul general al companiei, dezvoltarea brandului pe plan national in sistem franciza inseamna inceputul unei campanii nationale de impunere a calitatii serviciilor de acest gen. in prezent, valoarea unei francize Bon Mariage este de 200 de euro pe luna.

"Cu toate ca lucreaza in sistem franciza, atunci cand este vorba de un eveniment deosebit, cu desfasurari speciale, destinate VIP-urilor, de cele mai multe ori agentia din Bucuresti sprijina activitatea francizorilor. Aceasta cu atat mai mult cu cat romanii cu venituri mari s-au obisnuit sa apeleze la pachetele complexe ale agentiei Bon Mariage", a explicat Alin Caraman.

Agentia Bon Mariage ofera o gama de servicii din cele mai diverse, cele mai multe unice pe piata romaneasca de acest gen si a organizat pana in prezent peste 1.000 de nunti. De altfel, pe piata full service, dupa liberalizarea serviciilor prin aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, Alin Caraman va incepe promovarea brandului Bon Mariage "mai intai in Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria".

Citeste si:

"Daca in Europa ideea unei agentii pentru organizarea de nunti in sistem full service are cativa adepti, in SUA exista multe agentii de renume, dar numai specializate pe segmente, deoarece mentalitatile difera. Romania are un potential special, mai ales la nivelul mentalitatii oamenilor, care inteleg ca asemenea evenimente pot fi deosebite doar organizate de profesionisti", a mai spus Alin Caraman.

Bon Mariage isi propune sa alature segmentului VIP-urilor si al celor cu venituri mari, segmentul populatiei cu venituri mijlocii. O nunta de o suta de persoane, organizata de Bon Mariage, cu servicii complete, costa de la 5.000 de euro, in care sunt incluse invitatiile, transportul, muzica, restaurantul, aranjamentele speciale florare si de baloane, filmarea, de fapt tot ceea ce tine de desfasurarea unei nunti.

In acest moment, tendinta dominanta de organizare a nuntilor este de a fi organizate in aer liber, langa un lac, cu mult spatiu, dar cu un confort de cinci stele. Pentru a-si multumi clientii, Bon Mariage a venit cu o noua solutie, un concept american de organizare a nuntilor in aer liber, de tip "garden - party": corturi speciale de nunta -The Wedding Tent.

"Planificarea si atentia la detalii fac diferenta intre succes si esec. Prin aceasta modalitate se poate crea o ambianta si o eleganta de neegalat, intr-un mediu unic, natural, unul din punctele forte reprezentandu-l posibilitatile nelimitate de decorare si adaptare la orice preferinta. Acest tip de organizare este tot mai mult cerut, in special de VIP-uri, dar in viitor speram ca acest concept sa prinda tot mai mult", a precizat Alin Caraman.

Bon Mariage, pe langa sistemul de franciza, dezvolta o retea proprie de furnizori sau chiar departamente speciale in cadrul societatii.

"Cand exista doar 21 de sambete si duminici in care nu este post si se poate desfasura nunta la biserica, este greu atat sa-ti susti activitatea pe un an intreg, dar si sa rezolvi organizarea a sute de evenimente in aceste zile. De aceea, putem spune ca lucram 365 de zile pentru ca totul sa fie frumos in cele 21 de zile cand se spune Da in fata altarului. Din acelasi motiv, Bon Mariage a dezvoltat si servicii conexe de organizari de petreceri pentru alte sarbatori, chiar in cadrul unor firme care ofera acest tip de distractie salariatiilor", a spus Alin Caraman.