Alina Imbrea, care a ocupat pana acum pozitia de senior marketing manager al divizie snacks-uri din cadrul PepsiCo, a fost promovata in pozitia de marketing director snacks in regiunea Greater Balkans, care cuprinde 14 piete.

Din noua sa pozitie, Alina Imbrea va fi responsabila cu gestionarea activarilor de brand pentru consumatori si a activitatilor de trade marketing pentru categoria snacks pe 14 piete diferite, insumand aproximativ 75 milioane de consumatori din Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Croatia, Slovenia, Albania, fosta Republica Iugoslava a Macedoniei, Kosovo, Muntenegru, Grecia si Cipru. In acelasi timp, Imbrea va supraveghea activitatea de marketing a diviziei de snacks in Israel.

Alina Imbrea s-a alaturat companiei PepsiCo in 2009, preluand pozitia de marketing manager Snacks East Balkans. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing, Alina a coordonat dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru produsele snacks din portofoliul PepsiCo, care include brandurile Lay`s, Star, Krax, Doritos si Ruffles. Inainte de PepsiCo, Alina Imbrea a lucrat pentru Danone Romania.

Produsele PepsiCo sunt cumparate de consumatori din peste 200 de tari, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2013. Portofoliul PepsiCo este format din 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri