In primul semestru al anului, compania a inregistrat o crestere de 25 la suta a vanzarilor, care s-au situat la 5,5 milioane de euro, in comparatie cu 4,2 milioane de euro, in aceeasi perioada a anului trecut.

"Vom continua politica generala de expansiune intr-un ritm alert, politica ce vizeaza atat investitii prin deschiderea de noi magazine Lotto, dar si cresteri progresive pentru celelalte marci comercializate de companie", a declarat Mirela Rosca, director executiv al SSD Sport System Development.

Alaturi de echipament sportiv Lotto si incaltaminte casual Stonefly, SSD detine in portofoliu si alte marci de produse conexe activitatilor sportive, ca si in domeniul produselor cosmetice si al produselor de parfumerie, prin importarea noii game de produse Lotto Parfum.

"Este o noua directie strategica prin care noi dorim pe de o parte sa ne diferentiem fata de concurenta prin avantaje unice, iar pe de alta parte sa oferim un mix de produse cat mai complex", a subliniat Mirela Rosca. De asemenea, politica de extindere a marcii Lotto vizeaza deschiderea a cinci noi magazine monobrand, care se alatura celor 20 deja existente in toata tara.