Distribuitorul RTC, prezent pe piata de 20 de ani, a inregistrat in acest an o crestere a cifrei de afaceri de 14%, de la 24 de milioane de euro in 2013. Cresterea business-ul a fost generata de cresterea numarul de clienti cu 26% fata de 2013, in special pe segmentul companii multinationale.

Cel mai bine vandut produs pentru birou

"Cel mai bine vandut produse ramane in continuare hartia de copiator, urmata indeaproape de produse din categoria de organizare-arhivare (bibliorafturi , dosare, mape, file etc). In ultimii ani observam o crestere importanta a categoriilor de curatenie si protocol (crestere de 50% in primele 8 luni ale lui 2014 fata de aceeasi perioada in 2013), companiile intelegand beneficiile livrarilor centralizate de consumabile pentru activitatea firmei de la acelasi furnizor", a declarat, pentru wall-street.ro, Gabriel Muresanu (foto principala), CEO RTC.

De asemenea, pe fondul relaxarii bugetelor de marketing, companiile au inceput sa investeasca mai mult in obiecte promotionale, gama care ajuta la consolidarea promovarii imaginii companiilor. Pentru aceasta categorie vanzarile sunt in plin sezon pana la finele anului, moment dupa care se vor putea face si primele analize de evolutie a cifrelor. In functie de profil si tipul de activitate, bugete lunare alocate produselor pentru birou per angajat, sunt cuprinse intre 4 euro (telecom) si 18 euro (case de avocatura).

rtc, produse de papetarie,

Sursa foto: Catalog RTC/rtc.ro

Citeste si:

RTC a introdus in catalog trei categorii de produse, de la echipamente de protectie personala, la articole promotionale si tiparituri personalizate. RTC are 1.000 de tipuri de produse in noul catalog. Pentrul anul urmator, portofoliul de produse RTC va depasi 6.000 de articole cu stoc permanent.

La RTC lucreaza 150 de persoane, iar planul companiei pentru 2015 este dezvoltarea competentelor tehnice si personale ale angajatilor, dar si dezvoltarea abilitatilor de leadership si coaching.

RTC Proffice Experience a fost preluata in 2011 de fondul de investitii suedez Oresa Ventures, un fond activ din 1997 atat in Europa Centrala si de Est, cat si in tara.