"Am avut un an incredibil de bun pentru climatul economic general in care ne-am desfasurat activitatea, bazandu-ne pe o crestere de aproximativ 19%. Dar asta nu inseamna ca a fost un an usor. Este posibil sa fi fost cel mai tumultos si mai ciudat an din istoria noastra. Piata a inregistrat suisuri si coborasuri neregulate pe tot parcursul anului, nu am avut deloc predictibilitate, iar investitiile au fost marunte. Ne asteapta un an la fel de complicat", a declarat proprietarul AdePlast intr-un comunicat.

AdePlast a inregistrat cresteri pe aproape fiecare divizie pe care activeaza

Compania cuprinde trei divizii, de mortare uscate, vopsele si polistiren, si opereaza platforme industriale la Oradea, Ploiesti si Roman. "Pe fiecare divizie am obtinut rezultate multumitoare. La mortare suntem aproape la acelasi nivel cu anul trecut, la vopsele am avut o crestere de 14%, iar la polistiren aproape 16%", a spus Barbut.

AdePlast a finalizat in acest an implementarea unei strategii de IT si automatizare pentru care a investit peste 330.000 euro, alte proiecte importante fiind dezvoltarea unui centru de cercetare la Ploiesti si un upgrade in zona de productie, pentru care s-au alocat 775.000 euro.

"Anul 2014 a fost pentru AdePlast anul cercetarii si al dezvoltarii calitative. In 2015 ne vom orienta multe eforturi catre mediu, iar primul pas pe care il vom face va fi sa innoim parcul auto cu 20 de camioane Euro 6, pentru aceasta avand aprobat un leasing de 2 milioane euro", a mai spus reprezentantul companiei.

Afacerile AdePlast s-au ridicat anul trecut la circa 50 de milioane de euro. Principalii concurenti ai AdePlast la nivel local sunt Henkel (Ceresit), Baumit sau Duraziv.