Orice business si orice ramura a economiei sunt afectate de lipsa autostrazilor, una dintre cele mai acute probleme din Romania, iar acest lucru se simte mai ales intr-un domeniu cin care clientii cauta produse de calitate, la preturi foarte bune si cer ca acestea sa le fie livrate intr-un timp record.

“Orice business este afectat de lipsa autostrazilor, cu atat mai mult in domeniul nostru de activitate, unde clientul final vrea cel mai bun produs, la cel mai bun pret si il vrea ieri, nu azi, nu maine. Principalul factor care ar conduce la cresterea pietei ar fi investitiile in infrastructura care ar ajuta toate domeniile. (…) Daca ne raportam la intreaga piata a materialelor de constructii, este greu de crezut ca putem vorbi de cresteri demne de luat in seama in acest an, asta in conditiile in care masuri semnificative, lucrari de amploare, care sa schimbe situatia nu au fost anuntate”, apreciaza Horatiu Tepes (foto), proprietarul Bilka Steel, cel mai mare producator de tigla metalica din Romania.

In ceea ce priveste planurile autoritatilor pentru anul in curs, nu sunt vesti inbucuratoare. CNADNR va inaugura anul acesta numai 50 de kilometri de autostrada, Romania urmand ca la finalul lui 2015 sa numere aproximativ 700 de kilometri de sosea, mult sub nivelul unor state vecine, inclusiv al Bulgariei.

Raportat la piata constructiilor, dar mai ales cea a acoperisurilor, seful Bilka sustine ca in ultimii ani aceasta nu a fost una foarte dinamica, dar s-a putut observa orientarea tot mai multor consumatori catre tigla metalica, aspect care a contribuit si in ultimii ani la evolutia pozitiva a pietei de acoperisuri metalice si va contribui si in anii urmatori.

“In ceea ce ne priveste piata pe care activam (invelitori metalice) avem toate premisele sa privim cu optimism catre 2015. Piata de invelitori metalice inregistreaza an de an cresteri, ce-i drept mici dar sanatoase, ponderea invelitorilor metalice in totalul pietei de acoperisuri crescand constant. Este nevoie de spatii locative noi si renovarea celor vechi exista, ceea ce inseamna ca va exista si consum. (...) Chiar si asa, nu putem sa ignoram statisticile oficiale care anunta o scadere a pietei constructiilor de aproximativ 10% si o scadere a lucrarilor ingineresti cu 28%. Acestea sunt premise care afecteaza orice ramura a constructiilor. In aceste conditii, cresterea noastra a fost sustinuta de noile investitii realizate pentru cresterea capacitatii de productie, de reteaua solida de distributie dar si de fiecare dintre cei 130 de angajati pe care ii avem in prezent”, a declarat Horatiu Tepes pentru wall-street.ro.

Bilka, afaceri de peste 30 mil. € in 2014

Bilka Steel, cel mai mare producator de tigla metalica din Romania, companie care anul trecut a raportat un rulaj de 23,7 milioane de euro reusind sa comercializeze un volum record de tigla la nivel local (3,2 mil. mp) mizeaza in acest an pe afaceri care ar urma sa depaseasca pragul de 30 de milioane de euro.

Potrivit lui Horatiu Tepes, Bilka si-a consolidat pozitia pe piata autohtona de acoperisuri si din calculele interne a incheiat anul cu peste 4 milioane de mp de invelitori vandute ceea ce este peste obiectivele si estimarile companiei de la inceputul anului. „Pentru sfarsitul anului estimam o crestere medie de 30% evolutie strans legata de cresterea cererilor si implicit a vanzarilor. Rezultatele obtinute sunt foarte multumitoare”, a aratat Tepes.

Bilka Steel este cel mai mare producator local de tigla metalica din Romania, pe o piata pe care mai concureaza si suedezii de la Lindab, finlandezii de la Ruukki, Megaprofil, Coilprofil , Depaco (Wetterbest) sau Final Distribution.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri