In cadrul noului plan de dezvoltare, departamentul comercial se va imparti in doua entitati: marci nationale si marci proprii. Astfel, Mircea Moga preia noua pozitie de director comercial marci nationale si va asigura implementarea noii strategii comerciale privind marcile nationale si in plus fata de aceste noi atributii, va superviza activitatea de logistica a companiei. Din 2008 pana in prezent Mircea Moga a ocupat pozitia de director operational.

Catalina Aldea preia noua pozitie de director comercial marci proprii si va superviza activitatea departamentului de siguranta alimentara. Din 2011 pana in prezent Catalina Aldea a ocupat pozitia de director comercial.

De asemenea, Mihai Spulber preia pozitia de director operational, din 2010 pana in prezent ocupand pozitia de director financiar. Lucian Vilau este noul director financiar, din 2012 pana in prezent ocupand pozitia de director logistica.

Citeste si:

Adrian Nicolaescu (foto sus) isi pastreaza pozitia actuala de director de marketing, dar va avea responsabilitati suplimentare privind coordonarea departamentului merchandising si pricing.

Pe de alta parte, Ileana Alexandru isi pastreaza pozitia actuala de director de resurse umane.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 410 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (200), Shop&Go (208), AB Cool Food (1), Mega Drive (1). Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente.

In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.

Proprietarii Mega Image si-au majorat afacerile in Romania si Grecia

Proprietarii Mega Image si-au majorat afacerile in Romania si Grecia

Mega Image a fost si in 2014 cea mai dinamica retea din Romania, dar si la nivelul din grupului Delhaize, in ceea ce priveste deschiderile de magazine. Astfel, peste 60% din cele 180 de magazine noi anuntate de grupul belgian Delhaize pentru tarile in care activeaza au fost deschise in Romania. Extinderea a fost preponderent in Bucuresti, unde de altfel sunt situate peste 80% din magazinele retelei, oras in care retailerul sustine ca are o cota de piata de peste 21%.