Peste 80% din cifra de afaceri totala provine din studii realizate pentru companii care activeaza pe piata din Romania. La aceasta crestere au contribuit in special studiile strategice de intelegere a pietei (Censydiam), in crestere cu 50% fata de anul anterior, precum si studiile sociale si de masurare a calitatii vietii (pondere dubla fata de 2013).

Studiile sociale derulate prin divizia locala Ipsos Observer fac parte din pachetul de proiecte europene pe care Ipsos Research le realizeaza in Romania.

Alina Stepan: Rezonanta germana a marcilor nu mai reprezinta un miraj

Alina Stepan: Rezonanta germana a marcilor nu mai reprezinta un miraj

Tot anul trecut, Ipsos Research a deschis Centrul Regional Balcanic, prin care coordoneaza studii tip tracker si de testare a comunicarii de brand pentru tarile din zona. In acest an grupul Ipsos aniverseaza 40 de ani de la infiintarea sa la Paris, la 1 octombrie 1975.

Citeste si:

Ipsos Research Romania furnizeaza servicii precum masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor. Clientii companiei provin din industrii precum FMCG, farmaceutice, financiar, telecomunicatii si servicii.

La nivel international, grupul Ipsos, listat la Bursa din Paris, este prezent in 87 de tari, compania operand sondaje online si offline pentru mai mult de 5.000 de clienti. In prezent, grupul Ipsos numara circa 16.000 de angajati permanenti.

Sursa foto: Ipsos Research