Potrivit reprezentantilor comapniei, schimbarea denumirii companiei vine si in intampinarea planurilor de extindere a exporturilor si, in acest fel, identitatea unitara a firmei si a brandului este un avantaj.

“Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA isi propune sa continue strategiile care au dus la cresterea cotei de piata din 2008 pana in prezent: extinderea teritoriala, dezvoltarea gamei de produse, mentinerea la standarde ridicate a calitatii produselor. Totodata vom continua sa ne adaptam nevoilor partenerilor nostri si sa oferim servicii cat mai performante si complexe”, a spus Iulian Mangalagiu (foto mai jos), directorul general al companiei.

Compania a fost detinuta, pana anul trecut, de fondul de investitii Advent, care a vandut participatia majoritara la Ceramica altui fond de investitii, ADM Capital. Potrivit unor surse din piata constructiilor, tranzactia a fost de peste 10 milioane de euro.

Citeste si:

Infiintat in 1998, ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investitii si in prezent gestioneaza active de 1,6 miliarde de dolari. Fondul are birouri birouri la Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing si Hong Kong.

Ceramica Iasi a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 72 milioane de lei (16,3 milioane euro), fata de 64 milioane de lei in 2012, si un profit de sub 100.000 de lei, comparativ cu 2,2 milioane lei cu un an inainte, producatorul de caramizi, placaje si pavaje ceramice avand peste 200 de angajati.

Principalii concurenti ai Brikston la nivel local sunt Wienerberger (Austria) si Cemacon SA (Romania).