Conventional, meseria de curier este atribuita de regula barbatilor, insa nu toate coletele de Black Friday sau dintr-o zi obisnuita sunt livrate de catre acestia, spune Lucian Aldescu, CEO DPD Romania, care considera ca in orice echipa este nevoie de echilibru.

“La DPD sunt perioade, Black Friday de exemplu, in care volumul de munca este atat de incarcat, incat de la management la curieri, barbati si femei deopotriva, lucreaza impreuna pentru a concretiza obiectivele companiei. In echipa DPD lucreaza 80 de femei care contribuie activ la buna functionare a intregului lant de operatiuni, lucru care aduce plus valoare si in interactiunea directa cu clientul final, indiferent ca vorbim despre colegele de la birouri sau despre cele din teren”, a adaugat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Procesul unei livrari este mult mai complex decat efectuarea comenzii, transportul coletului sau livrarea propriu-zisa. In spatele ansamblului de operatiuni se afla oamenii care preiau comenzile, care le factureaza, care gestioneaza rambursurile, care planifica traseele si care administreaza activitatea de flota si de depozit.

La DPD Romania lucreaza aproximativ 200 de angajati, in afara subcontractorilor, atat la birouri cat si pe teren, dintre care circa 40% sunt femei aflate pe pozitii de management, operational si door to door. Peste 60 dintre acestea indeplinesc activitati de preluare a comenzilor, de facturare, marketing sau relatii cu clientii, in timp ce activitatea de teren, desfasurata cu vehiculele din reteaua DPD, este asigurata de 15 femei. DPD Romania numara peste 500 de angajati, inclusiv subcontractorii, si este unul dintre principalii jucatori din piata de coletarie si curierat express din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri