Aceasta crestere a venit pe fondul intensificarii cererii de programe de training personalizate dupa nevoile companiilor- client, dar si a castigarii de cota de piata.

“Anul trecut a fost cel mai bun an din istoria Ascendis. Pe fondul contextului economic favorabil, angajatorii au reluat investitiile in angajatii-cheie. Indiferent daca vorbim despre programe integrate de training, centre de evaluare si dezvoltare, optimizare de procese, cursuri de limbi straine, conferinte sau teambuilding-uri, un lucru este cert: nu se mai organizeaza programe de dezvoltare care sa nu aiba in spate obiective clare de business”, a declarat Andrei Gosu, directorul general al Ascendis.

Un numar de 2.600 de zile de training, de centre de evaluare si de teambuilding si peste 24.000 de participanti care ar fi putut, teoretic, sa umple de 30 de ori Ateneul Roman – asa isi imagineaza echipa Ascendis anul 2014.

Principalii concurenti pe piata de training din Romania sunt Trend Consult, CBC Romania, Ascendis, Equatorial (Achieve Global), Human Invest, Dale Carnegie Training Romania, Qualians, Hart Consulting, Accelera.

Sursa foto: Training/Shutterstock.com