"Vreau sa afirm inca o data ca aceste presiuni care vin din partea partenerului social, din punctul nostru de vedere, al meu si al conducerii executive, al colegilor, sunt lipsite de substanta atat timp cat noua structura organizatorica a regiei, care a intrat la 1 martie, nu prevede concedieri colective, concedieri individuale si scaderi de salarii", a afirmat luni Stanciu, dupa o intalnire cu reprezentantii sindicalistilor, desfasurata la Ministerul Transporturilor. El adaugat ca vor fi necesare noi intalniri si negocieri.

Prin noua organigrama s-au paralelismele din punct de vedere administrativ, iar numarul de posturi a crescut, a spus Stanciu.

"Domnul ministrul al Transporturilor (Ioan Rus, n.r.) a incercat sa medieze acest conflict, ne-a indemnat sa incercam sa dialogam, ne-a sugerat noua, cat si conducerii executive ca in cursul zilei de maine (marti, n.r.), cat mai urgent posibil, sa ne asezam la masa dialogului, insa din pacate, chiar in momentul in care se parasea sala actualul director general Aurel Stanciu a spus ca nu ne da absolut niciun document. Sa venim la dialog, dar documentele ni le va da cand considera el, in mai, la negocieri", a declarat Gabriel Tudorache, controlor de trafic si reprezentant al sindicarelor din domeniu.

Citeste si:

Contractul colectiv de munca al ROMATSA este valabil pana la finele lunii mai, iar noua organigrama, aprobata la finele lunii ianuarie, a intrat in vigoare la inceputul lunii martie. Sindicalistii spun ca actele aditionale la contractele de munca nu pot fi semnate "cu ochii inchisi" si ca au nevoie de o serie de documente explicative.

ROMATSA anunta la jumatatea lunii februarie, intr-un comunicat, ca implementarea noii organigrame nu se va face fara respectarea legii si ca aceasta nu presupune concedieri sau diminuari salariale.