Compania Cramele Recas are o strategie de investitii pentru anul 2006 bazata pe extinderea bazei materiale cu tehnologie de ultima ora, modernizarea cramei, replantarea unui lot tanar de vita de vie de calitate superioara precum si modernizarea utilajelor de vinificare.

O investitie majora realizata de Cramele Recas anul acesta a fost replantarea unui lot tanar de vita de vie pe o suprafata de 60 de hectare. Vita de vie de cea mai inalta calitate a fost importata din Austria si Franta. Lotul nou de cultura viticola are un potential ridicat si va fi folosit pentru cresterea calitativa a vinurilor produse de Cramele Recas, aceasta investitie ridicandu-se la suma de 1 milion de euro. Cramele Recas administreaza in prezent o suprafata de 700 de hectare de vie, dintre care 650 sunt aflate in proprietatea sa.

O alta investitie de amploare care se deruleaza in prezent este modernizarea cramei prin achizitia a peste 100 de cisterne de inox si a unei hale de fermentatie noi dotata cu echipament de ultima ora. Lotul de bariccuri a fost suplimentat cu 200 de recipiente de calitate super premium, investitie care aproape dubleaza capacitatea Cramelor Recas de vinuri premium – marcile La Putere, Reserva, La Putere barrique. Marirea lotului de barricuri super premium este o parte importanta din strategia grupului pentru o crestere constanta a calitatii vinurilor. De asemenea vor fi achizitionate dotari de ultima generatie pentru statia de imbuteliere si retehnologizare a laboratorului cu sisteme computerizate de analiza. Valoarea totala a investitiei se va ridica la peste 1.2 milioane de euro.

Citeste si:

Compania a mai investit in propria firma de distributie si marketing – Cramele Recas Grup, firma care isi va desfasura activitatea in cele trei centre logistice din Recas, Timisoara si Bucuresti, acesta din urma fiind cea mai recent inaugurata locatie de distributie. Investitia in acest caz se ridica la peste 1 milion de euro. De asemenea, in programul de investitii a fost introdusa si extinderea parcului auto la 20 de masini, inclusiv autoturisme, autoutilitare si camioane.

„Din respect pentru clientii nostri si pentru partenerii de afaceri, Cramele Recas mizeaza pe cresterea calitatii si pe extinderea retelei de distributie. Strategia de dezvoltare a companiei este una complexa care se desfasoara pe mai multe planuri, imbunatatind baza existenta in vederea optimizarii ciclului de productie si a facilitarii accesului la consumator” declara Rares Marinescu, Director Operatiuni Comerciale Cramele Recas pentru piata interna.