Noul proprietar al retelei de opt magazine BauMax a schimbat conceptul unitatilor din tara vecina, transformandu-le in spatii destinate solutiilor pentru constructii si produse deja asamblate, potrivit unei declaratii facuta publica de ziarele locale.

Haedus JSC, proprietarul magazinelor HomeMax si-a propus sa nu renunte la sectoarele destinate gradinaritului si constructiilor, care au inregistrat vanzari bune, dar planuieste sa introduca si noi servicii care depasesc intr-un anumit fel rolul unui magazin de bricolaj, asa cum era cunoscut lantul de magazine detinut de austrieci.

“Tendintele globale se schimba si toate magazinele de profil incearca in momentul de fata sa urmeze modelul impus pe piata de catre IKEA – creeand astfel un spatiu in care clientul isi poate alege mai multe produse sau solutii pentru locuinta, de la decoratiuni si solutii pentru casa si pana la materialele de constructii necesare pentru a moderniza locuinta”, a declarat Zahari Zahariev, manager al companiei.

Citeste si:

BauMax (mai nou HomeMax) este unul dintre cele mai populare magazine de bricolaj din Bulgaria, oferind peste 40.000 de repere – de la materiale de constructii si pana la solutii si decoratiuni pentru casa si gradina.

Austriecii de la Baumax s-au confruntat cu mari probleme financiare, generate mai ales de pierderile inregistrate pe pietele din Est, motiv pentru care compania a decis sa isi vanda business-ul de pe mai multe piete din regiune. Astfel, anul trecut, BauMax a renuntat la operatiunile din Turcia (in luna aprilie), la cele din Bulgaria, Croatia, dar si la cele din Romania, la finalul lunii iulie, cand francezii de la Leroy Merlin au preluat cele 15 magazine detinute pe plan local.