LaborMed Pharma s-a situat in primul semestru 2006 pe pe pozitia a 15-a in termeni valorici in cadrul piatei farmaceutice totale (in crestere cu o pozitie fata de anul 2005) si pe pozitia a 7-a in termeni volumici (in crestere cu doua pozitii fata de anul 2005), sustin reprezentantii companiei.

Cota de piata detinuta de LaborMed Pharma in primul semestru 2006 a depasit pentru prima data nivelul de 2% in valoare, respectiv 3,4% in volum. Evolutia a fost determinata de produsele noi, cresterea pietei pe segmentele abordate prin portofoliul companiei, investitiile in pregatirea fortei de vanzari si a celei de promovare, se arata in comunicat.

Pentru anul in curs, compania si-a propus vanzari in crestere cu 50% fata de anul precedent, impulsionate de punerea in functiune a unei noi fabrici, care va avea o capacitate de productie de circa 1,5 miliarde doze anual.

LaborMed Pharma a incheiat anul 2005 cu vanzari de 19,5 milioane euro, in crestere cu peste 75% fata de anul precedent, ocupand locul doi pe segmentul produselor cardiovasculare.

Portofoliul companiei include in prezent circa 70 de medicamente, in diverse arii terapeutice. Compania este prezenta pe piata romaneasca in special in segmentul produselor cardiovasculare. in cadrul acestuia, medicatia antihipertensiva reprezinta produsele cele mai de succes din portofoliul LaborMed Pharma.