Potrivit informatiilor de pe piata mobilei citate de BizBrasov.ro, IKEA analizeaza doua posibile locatii la Brasov. Una dintre acestea se afla in zona Coresi Shopping Center, cealalta la iesirea spre Sibiu. Compania nu a dorit sa comenteze informatiile, comunicand doar ca „ne dorim sa ajungem mai aproape de mai multi dintre romani si speram sa reusim acest lucru si prin intermediul unui nou magazin, cat mai curand”.

„Avem planuri pentru deschiderea de noi magazine. Cumparatorii prefera sa vada, sa atinga si sa testeze produsele inainte de cumparare, iar acesta va ramane canalul nostru principal de vanzare. Intrarea in online a presupus integrarea partii online cu cea offline. Am lansat magazinul online in iulie 2014, fiind practic mai mult un serviciu de comenzi online", a declarat Mihaela Muresan, marketing manager in cadrul IKEA, la ecomTEAM 2015, cel mai mare eveniment dedicat comertului online din regiune.

Intrebati de posibilitatea de a deschide mai multe magazine de mici dimensiuni, reprezentantii IKEA au aratat ca sunt teste pentru magazine de mai mici dimensiuni, dar o provocare este volumul de produse.

Citeste si:

Retailerul de mobila IKEA a inregistrat in anul de catalog 2014 (1 septembrie 2013 – 31 august 2014) vanzari in valoare de 468,4 mil. lei, in crestere cu 6,45%, anunta compania.

Un volum total de 3,2 milioane de persoane au trecut pragul magazinului, cu 30.820 mai multe fata de anul precedent, si au plecat acasa cu 13.258.148 produse IKEA. Dintre acestea, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii si decoratiuni. Dintre produsele de mobilier, familia HEMNES (mobilier de depozitare pentru dormitor, living si baie) a avut cel mai mare succes, cu 15.691 de bucati cumparate. Dintre accesorii si decoratiuni, familia de tigai, oale, borcane si ustensile de bucatarie IKEA 365+ a atins si anul acesta cel mai mare numar de vanzari, cu 281.653 de bucati vandute.

Sursa foto: Shutterstock