In contextul continuarii procesului trecerii de la antreprenoriat la corporatie, Domo a dorit obtinerea unei recomandari profesionale de imbunatatire a aportului functiei IT, in general, si a sistemului ERP, in particular, la realizarea viziunii de afaceri pe termen mediu. Recomandarile rezultate in urma auditului IT au vizat cu precadere oportunitatile de imbunatatire, optimizare si punere in acord nemijlocit cu viziunea de afaceri a resurselor IT, care trebuie sa fie sustinute atat de responsabili si termene precise, cat si de obiective realiste si masurabile.

Cresterea nivelului de calitate si eficienta a proceselor interne ale Domo este o conditie pe care organizatia insasi o impune pentru a fi din ce in ce mai competitiva pe piata de electrocasnice din Romania. in prezent, volumul acestei piete se apropie de un miliard de euro, cu sanse de depasire in contextul integrarii in Uniunea Europeana.

"Intr-o piata competitiva in care pretul si oferta nu mai reusesc sa diferentieze jucatorii, sistemul de procese cu procedurile aferente si serviciile pentru consumatorul final sunt cele care fac diferenta", a declarat, citat de Rompres, Lorand Szarvadi, CEO Domo Retail.

Citeste si:

Dupa cifra de afaceri, Domo este al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationala formata din 105 de magazine ce insumeaza peste 40.000 de metri patrati si peste 1.050 de angajati. in 2006 DOMO s-a extins peste granitele Romaniei, avand deja deschise cinci magazine in Bulgaria, cu o suprafata de vanzare de 2.200 metri patrati si 105 angajati.

EMC are capital suta la suta romanesc si ofera clientilor sai solutii integrate de business prin valorificarea competentelor in management, IT, financiar, juridic, marketing si comunicare si a experientei in industrii precum servicii financiare, utilitati, petrol si energie, media, servicii profesionale, produse industriale, logistica, transport si distributie.