ORKLA FOODS ROMANIA (OFR) relanseaza marca Ardealul prin produse create dupa formule speciale, pe gustul consumatorilor din Romania.

„Astazi facem primii pasi spre pozitia de lideri de piata in domeniul pate, pasi ce vor fi urmati si de altii care vor creste volumul vanzarilor cu 50% in 2007”, a declarat Aliz Kosza, director executiv OFR.

“Ne propunem ca Ardealul sa fie cea mai puternica si apreciata marca de pate si conserve din Romania, standardul pentru consumatori intr-un mod accesibil”, a declarat Ioana Moga, director marketing OFR.

Odata cu integrarea companiei Ardealul, OFR aplica si aici strategia care i-a adus pozitia de lider de piata in domeniile mustar, ketchup, margarina, sosuri si gemuri: dezvolta retete noi, mai gustoase, plecand de la un studiu amanuntit si de la opiniile consumatorilor din Romania.

Produsele gamei se aliniaza acum sub sloganul “Ardealul – BINE FACUT!”, intr-o haina noua si originala care inspira incredere si amintesc de priceperea culinara a ardelenilor, renumiti pentru felul in care gatesc mancaruri consistente, cu ingrediente specifice. Noul ambalaj este oglinda Ardealului intr-o abordare noua, reprezentativ si sugestiv, cu valori asociate locului, in timp ce logo-ul Ardealul a beneficiat si el de o schimbare care ii confera autenticitate si un plus de personalitate.

Cele patru conserve si trei feluri de pate Ardealul (ficat de porc, ficat de pui si ficat picant) sunt produse dupa o reteta mai gustoasa, creata de localnicii din Covasna. Dezvoltarea noilor retete a durat mai multe luni, ducand la produse Ardealul accesibile care se adreseaza intregii familii prin formulele lor unice, autentice si hranitoare.

Orkla a achizionat afacerea Ardealul in 2005 si o dezvolta in continuare. O prima etapa in aceasta privinta a constituit-o o investitie de 1,5 milioane euro, cu finantare SAPARD, facuta in acest an pentru a dota fabrica la un nivel care sa permita obtinerea certificarii IFS (International Food Standard). Odata obtinuta certificarea, produsele pot fi exportate oriunde in Europa, intrunind toate standardele EU in materie de siguranta alimentara.

Ardealul face parte din sirul achizitiilor Orkla in Romania care cuprind, din 2004, platforma de la Targoviste si, din 2006, cele 2 platforme ale Royal Brinkers Romania: Bucuresti si Iasi. OFR detine si marcile: Tomi, Bunica, Wiesana, Linco, Unirea, LaMinut.

OFR este o companie cu capital integral Norvegian, infiintata in mai 2002, in urma achizitiei Topway Food. Ea face parte din Divizia de Food a Grupul Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, chimiei si investitiilor financiare. Veniturile grupului in 2005 au atins 7 miliarde euro.