"Mai mult de jumatate din vanzarile anuale de vin sunt concentrate in ultimele patru luni ale anului, perioada septembrie-decembrie reprezentand cea mai importanta perioada pentru vanzarile de vin. Obiectivele de la inceputul anului vizau o crestere de 20% fata de 2005, dar avand in vedere cresterea din primele sase luni, cu siguranta vom depasi aceste estimari" a precizat Musat.

Investitiile pe care Murfatlar le-a facut in tehnologie insumeaza peste 10 milioane de euro. In acest an societatea are in derulare investitii de aproximativ trei milioane de euro care s-au concentrat in doua directii: podgorie(replantari) si tehnologie. Potrivit directorului de relatii publice, compania duce o politica de modernizare, astfel ca profitul realizat in fiecare an este reinvestit in tehnologie de generatie noua.

Laura Musat spune ca printre soiurile cele mai cerute pe piata figureaza, in cazul vinurilor albe, Riesling si Muscat Ottonel, iar in cazul vinurilor rosii, Pinot Noir, Merlot si Feteasca Neagra. Din volumul total, Murfatlar produce 70% vin alb si 30% vin rosu.

"Una dintre pietele foarte importante pentru export este Israel. Aici cele mai vandute vinuri sunt din gama de Vinuri Traditionale, atat albe, cat si rosii, foarte cautat fiind Pinot Noir. O a doua categorie de piete este reprezentata de tarile nordice: Japonia sau Canada, unde cel mai bine se exporta Ferma noua, Sec de Murfatlar sau Trei Hectare" a declarat, pentru NewsIn, Laura Musat.

Citeste si:

Potrivit directorului de relatii publice, in momentul la ora actuala, Murfatlar detine o cota de piata de 32%. "Eforturile noastre se vor indrepta intr-un procent ceva mai ridicat decat pana acum pe export si dezvoltarea acestui segment", a precizat Musat.

Murfatlar incearca sa treaca peste pietele traditionale si sa atace si restul segmentelor de piata, cele ale vinurilor tinere, seci, moderne. Pietele noi vizate de Murfatlar sunt China si Rusia.