Totodata, marja bruta a inregistrat o crestere fata de anul 2013, depasind pragul de 16 milioane lei, ceea ce reprezinta un nou varf, comparativ cu anii anteriori.

"Cresterile au fost obtinute pe fondul unei strategii sustinute de eficientizare a activitatilor companiei, atat din punct de vedere al optimizarii proceselor operationale, cat si al concentrarii pe atragerea de noi clienti", a declarat Valentin Petrof, directorul general al ManpowerGroup Romania.

Compania, unul din liderii pietei serviciilor de resurse umane din Romania, are in medie 4.300 de angajati, din care majoritatea presteaza activitati in regim de munca temporara in beneficiul a numeroase companii din tara. Directorul general al ManpowerGroup Romania precizeaza ca principalul vector de crestere au fost insa serviciile de recrutare permanenta pentru personal angajat direct de clienti, iar pe de alta parte diversificarea portofoliului prin atragerea de noi clienti, din industrii diferite.

Citeste si:

Incepand din 2014, ManpowerGroup isi gestioneaza portofoliul de servicii la nivel local prin doua entitati juridice (S.C. Manpower Romania SRL si S.C. Manpower HR SRL).

ManpowerGroup se afla in Romania de 12 ani si are agentii de recrutare in Bucuresti, Arad, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu si Timisoara. Concurentii companiei sunt Lugera, Adecco, APT Group, Professional.

Sursa foto: Job search/Shutterstock.com