Un sediu central mare si multe ore petrecute in sedinte nu garanteaza succesul unui afaceri. Aceste lucruri le-a inteles un manager american, aflat la conducerea unei retele de gogoserii, care a renuntat la birou si a dublat dimensiunile businessului calatorind 223 de zile pe an.

Dan Brinton este CEO-ul francizei de gogoserii Fractured Prune, unde clientii si pot crea propriile produse, companie cu 25 de unitati in Statele Unite ale Americii, scrie Business Insider.

El ocupa aceasta functie incepand cu anul 2013, iar de atunci marimea companiei infiintate in 1976 s-a dublat.

In ciuda dimensiunii si traditiei companiei, Fractured Prune nu dispune de un sediu central, cele 25 de unitati de productie functionand fara strategiile unei echipe de marketing si relatii cu clientii.

Structura inovativa a companiei, pe care Brinton o numeste “franciza virtuala”, isi are radacinile in intalnirile ineficiente in care angajatii companiei si-au pierdut timpul de-a lungul multor ani de activitate.

Asadar, in loc sa stea intr-un birou, CEO-ul conduce compania vizitand pe rand toate magazinele companiei si incercand sa afle indeaproape nevoile fiecaruia.

“Am descoperit ca e chiar mai usor sa nu ai un birou. Prin intermediul sistemului nostru suntem conectati cu clientii si cu francizatii. In loc sa ne pierdem timpul cu probleme de birou si lucruri administrative, noi ne concentram eforturile asupra afacerii”, spune Brinton. Acesta a mai adaugat ca tocmai lipsa unui birou mare de sef ii ofera un mai mare control asupra businessului si “ii permite sa vada cum sunt puse in practica planurile si sa poata face modificarile necesare, in loc sa stea in spatele unui birou si sa spere ca totul va fi bine.

CEO-ul fara birou calatoreste 223 de zile pe an.

Sursa foto: gogosi,Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri