„Majorarea vanzarilor Cosmetic Plant cu 20% in primele sase luni din acest an, la circa 5 milioane de lei, comparativ cu perioada similara a anului precedent, a fost influentata de mai multi factori. Cresterea notorietatii brandului si a increderii clientelei in calitatea produselor noastre a permis o mai buna penetrare a pietei si o prezenta mai accentuata la raft prin largirea retelei de distributie”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant (FOTO).

Laszlo a subliniat, de asemenea, ca prima parte a anului a adus extinderea pe piata din Moldova, prin stabilirea unor noi parteneriate, si inceputul livrarilor catre lantul de hypermarketuri Auchan. Modificarile realizate in 2014 in gama sortimentala au fost si ele benefice pentru cresterile raportate in acest an. In plus, lansarea de noi produse in ultimele luni au determinat majorarea business-ului Cosmetic Plant. In ceea ce priveste produsele livrate, reprezentanta companiei arata ca si in termeni de volum vanzarile s-au majorat. Astfel, daca in prima jumatate a anului trecut au fost vandute circa 500.000 de produse, in 2015 au fost comercializate 600.000 de produse din toate gamele companiei.

„In topul vanzarilor noastre in primul semestru se afla gamele traditionale - Galbenele si Catina, dar si gamele moderne - Argan / Aloe, BIOLIV si Q10 + ceai verde. In plus, in aceasta perioada, gama Q10 + ceai verde a raportat o crestere de aproape 35%, iar gama de produse speciale pentru ingrijirea picioarelor si-a majorat vanzarile cu 30%”, a completat Susana Laszlo.

In ceea ce priveste exporturile, primele sase luni ale anului in curs au adus un avans cu 130% a vanzarilor realizate peste hotare, compania dand startul exporturilor in Iordania, Portugalia si Republica Moldova.

Investitii noi planificate de CosmeticPlant pentru acest an

In ceea ce priveste planurile Cosmetic Plant pentru anul in curs, Susana Laszlo estimeaza ca business-ul companiei va creste cu peste 10% comparativ cu 2014. Aceasta evolutie va fi puternic influentata de vanzarile de produse destinate ingrijirii solare, ce reprezinta un important procent din business-ul companiei. „De asemenea, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an il vor avea si investitiile in retehnologizare pe care le avem in plan pana la finele anului”, a mai spus Susana Laszlo. Potrivit afirmatiilor sale, Cosmetic Plant are in curs de implementare un nou proiect de retehnologizare cofinantat de Uniunea Europeana.