„In acest context, ca sponsor si furnizor de bere al acestui eveniment, tinem sa ne cerem scuze fata de toti cei care nu au reusit sa isi cumpere bere sau care au petrecut foarte mult timp asteptand la coada. Reprezentantii URSUS au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizator. Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar insa ca o mare parte din cei prezenti la concert au avut parte de o experienta neplacuta legata de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis sa le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiti de experienta de organizare a concertului, un bax de URSUS Premium cadou (6 doze de 0,5L)”, a scris compania, pe Facebook.

Contactati de wall-street.ro, reprezentantii Ursus Breweries au subliniat ca pana luni seara au primit peste 1.500 de cereri pentru aceste baxuri din partea celor prezenti la concert, adica peste 9.000 de beri la doza de 0,5 l.

Este o miscare de marketing interesanta din partea companiei, aceasta reusind (sau cel putin incercand) sa „isi spele pacatele” cu cate sase doze de bere/om, subliniind totodata ca nu este deloc vinovata de busculadele petrecute la concert. De cealalta parte, tipic romanesc, D&D East Entertainment da vina, la randul ei, pe o firma de catering care s-ar fi retras cu trei zile inainte de inceperea concertului.

D&D nu a spus cum se numeste firma respectiva insa, chiar daca este adevarat, D&D ar fi trebuit sa se asigure, prin contract, ca aceasta nu se poate „razgandi” si sa plece, fara a putea fi trasa la raspundere.

Un lucru este cert – un concert care ar fi putut fi de exceptie, a fost umbrit (la figurat, era foarte cald) de organizarea extrem de slaba.

Si cu datele personale, cum ramane?

Pe langa nenumaratele postari care au criticat organizarea, au fost si cateva voci distincte care au ridicat semne de intrebare privind felul in care datele personale culese de Ursus Breweries ar putea fi folosite de catre companie.

Citeste si:

Cristian Iosub a subliniat, atat pe blog cat si pe Facebook, posibilitatea distincta ca aceste date de contact sa fie folosite pentru targetarea ulterioara de publicitate. Bogdan Alecu vine in sprijinul lui Cristian, oferind un tabel din care ar rezulta faptul ca aceste informatii pot fi folosite, intr-adevar, si in scopuri de advertising.

Ursus Breweries a raspuns acestor tipuri de acuzatii, subliniind ca „Datele personale colectate sunt utilizate doar pentru trimiterea produselor. Acest aspect este mentionat in regulamentul campaniei care prevede in mod expres scopul colectarii, regulament disponibil la: http://www.momente.cool/participare-robbie-williams.pdf Formularul mentionat este unul standard, conform notificarii depuse la momentul inregistrarii ca operator de date cu caracter personal si se utilizeaza in cadrul tuturor promotiilor sau campaniilor. Modalitatea de utilizare a datelor personale este intotdeauna mentionata in regulamentul corespunzator fiecarei campanii sau promotii”.

Cu alte cuvinte, sustine Ursus Breweries, datele colectate pentru derularea acestei actiuni sunt cele minim necesare pentru a se asigura livrarea produselor. „Asa cum am mentionat deja, in regulament se prevede in mod expres ca datele sunt colectate exclusiv in scopul expedierii produselor”.

Ecourile esecului organizatoric al concertului Robbies Williams vor ramane intiparite insa pe Internet si nu putem decat spera ca organizatorii viitoarelor evenimente de anvergura sa invete din greselile trecutului si, mai ales, sa aiba curajul si demnitatea sa isi asume raspunderea.