„Am extins parteneriatele cu primele retele de restaurante in care pot fi folosite cardurile de masa Gusto Pass, oferind astfel nu doar cea mai mare retea de comercianti si locuri de luat pranzul, dar si cea mai variata”, declara Jean Istasse, CEO Sodexo Romania.

O parte dintre restaurantele, braseriile, pizzeriile si locurile de luat masa la care consumatorii pot utiliza noile tichete in format electronic emise de Sodexo sunt: Pizza Hut, Pizza Hut Delivery (comenzi online si delivery) KFC, Paul, City Grill, Caru’ cu Bere, Hanul Berarilor, Pescarus, Salad Box si Oro Toro by Osho.

Reteaua noilor carduri de masa Gusto Pass a ajuns in prezent la peste 3.000 de unitati de alimentatie publica si locuri de luat masa, acoperind peste 85% din teritoriul tarii, aceasta urmand sa fie extinsa constant.

Tichetele de masa electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocatiei individuale de hrana a angajatilor si pot fi utilizate numai in acele unitati de alimentatie publica echipate sa accepte carduri si care au contracte incheiate cu unitatile emitente. Cardurile Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licenta MasterCard, incorporeaza tehnologia chip&pin si sunt contactless.

Citeste si:

Sodexo estimeaza ca aproximativ 8% dintre tichetele emise in primul an de la introducere vor fi in format card, ajungand ca, in primii trei ani, volumul de tichete pe card sa reprezinte 30% din total. La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri.

Grupul Sodexo este prezent in Romania din 1998, iar astazi numara 630 de angajati. In 2013, compania de tichete a avut o cifra de afaceri neta de aproape 5,2 milioane euro (23 de milioane de lei) si pierderi de peste 485.000 euro (2,2 milioane de lei).

Compania concureaza pe piata tichetelor de masa si tichetelor cadou cu companiile Edenred si Up (fosta Cheque Dejeuner).