Clientii pot plasa comenzile prin platforma online, e-mail, prin telefon sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari, se arata intr-un comunicat al Selgros. Compania va introduce, in curand, si aplicatia smartphone pentru comenzi, care va face si mai accesibil acest proces, scrie Mediafax.

"Am constatat in ultima vreme o tendinta tot mai accentuata in randul proprietarilor si managerilor de unitati HORECA, de a renunta sa se mai ocupe personal de aprovizionare, preferand sa isi dedice aproape tot timpul miezului afacerii lor, bucataria si servirea clientilor. De aceea multi aleg sa se aprovizioneze de la firme de distributie si sa foloseasca timpul si resursele cheltuite pentru aprovizionare in eficientizarea afacerii lor. In conditiile in care in acest moment nu exista in Romania o firma de distributie care sa poata oferi un sortiment atat de larg ca noi (peste 45.000 de articole) si pentru ca putem folosi know-how din cadrul Holdingului TransGourmet, numarul 1 in Europa in distributie, suntem siguri ca putem valorifica aceasta oportunitate de a ne extinde afacerile si pe acest canal de desfacere, asigurand clientilor aceleasi servicii excelente cu care i-am obisnuit si in magazinele stationare", a declarat Adrian Dragomir, director distributie Selgros Cash&Carry Romania.

Transportul se va efectua la temperaturi controlate pentru produsele proaspete, sub un control permanent al calitatii, noteaza retailerul. Noul centru de distributie este situat langa magazinul Selgros din Pantelimon si beneficiaza de un spatiu de 3.500 de metri patrati, perioada de pregatire pentru lansarea serviciului de livrare fiind de trei luni.

Selgros Cash&Carry Romania, parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE, are o retea de 19 magazine, situate in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta. Concurentul direct al Selgros este lantul german Metro Cash&Carry, controlat de grupul german Metro.

Sursa foto: Shutterstock