Amazon ia fata Wal-Mart

Amazon nu a dezamagit in cel mai recent raport trimestrial al companiei: cea mai mare platforma de eCommerce din lume a generat venituri de 23,18 miliarde de dolari, o crestere de 0,19$/actiune, mai mult decat estimarile analistilor care previzionau o evolutie de 0,14$/actiune.

In mod oficial, Amazon devine cel mai mare retailer din lume la nivelul capitalizarii bursiere, depasind Wal-Mart. Amazon are capitalizare bursiera de 246,54 miliarde de dolari, in timp ce valoarea de piata a Wal-Mart este de 230,53 miliarde de dolari.

Profi, extindere agresiva

Profi a deschis joi patru magazine noi, la Baia de Arama, Timisoara, Arad si Sangeorz Bai, reteaua ajungind astfel la 320 de unitati in 152 de localitati.

Retailerul, cu magazine in toate judetele tarii, are planuri sa ajunga pana la sfarsitul anului urmator la o retea de 500 de unitati.

Ce influenta au cardurile cu rate asupra comenzilor online

Circa 37% dintre comenzi sunt platite direct din tableta sau telefon, a declarat Marius Costin, CEO interimar la PayU Romania, acesta estimand ca ponderea de comenzi plasate prin mobile va creste la 40% pana la finalul anului, 60% ramanand desktop/laptop.

EXCLUSIV, PayU: Cardurile cu rate si influenta lor asupra eCommerce

EXCLUSIV, PayU: Cardurile cu rate si influenta lor asupra eCommerce

iBeacon, in premiera in Romania: Cum arata viitorul marketing-ului de proximitate

Imagineaza-ti ca intri intr-un mall si treci pe langa primul magazin; telefonul iti vibreaza in buzunar, il scoti si citesti mesajul: “Salutari Andreea! Ai reducere de 50% la orice produs din magazinul nostru, pe baza acestui voucher! Te asteptam”. Citeste mai multe aici.

iBeacon, premiera in Romania: Viitorul marketing-ului de proximitate

iBeacon, premiera in Romania: Viitorul marketing-ului de proximitate

9 din 10 adulti din zone urbane detin card si fac in medie doua plati pe saptamana

Noua din zece adulti care locuiesc in zonele urbane din Romania detin un card bancar si efectueaza plati cu cardul, in medie, de doua ori pe saptamana, arata un studiu MasterCard privind particularitatile comportamentului la plata al romanilor.

Selgros a lansat un serviciu de distributie pentru zona Bucuresti

Reteaua Selgros Cash&Carry Romania a inaugurat propriul centru de distributie pentru Bucuresti si imprejurimi, dupa o investitie de patru milioane de euro in facilitati de livrare care permit aprovizionarea rapida a clientilor companiei.

Citeste si:

Clientii pot plasa comenzile prin platforma online, e-mail, prin telefon sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari, se arata intr-un comunicat al Selgros.

Noul director general al eMAG Romania este Tudor Manea

Cel mai mai mare retailer online, eMAG, l-a numit in iulie pe Tudor Manea in functia de director general pentru afacerile din Romania, cu o experienta de 10 ani in cadrul companiei, in locul Violetei Luca, dupa ce aceasta a preluat pozitia de director de strategie in filiala locala a Microsoft.

Alte extinderi si investitii in retail

Terranova mai deschide un magazin, iar reteaua de unitati ajunge la noua magazine. Miele deschide al treilea magazin exclusiv in tara.

Terranova a deschis la Iasi cel mai mare magazin din nordul tarii

Terranova a deschis la Iasi cel mai mare magazin din nordul tarii

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul ReShape Retail si va pune accentul pe felul in care abordarea omnichannel poate aduce un plus oricarui business din comert. In ultimii ani retailul local a stat sub semnul expansiunii si online-ului. Fie ca vorbim de giganti ai comertului sau de companii care au facut primii pasi in acest univers, fiecare dintre acestia a incercat sa fie cat mai aproape de consumator, offline si online. Anul acesta, retailArena va prezenta cele mai noi concepte prin care marii retaileri isi vor loializa clientii si vor atrage noi consumatori de nisa si, de asemenea, va raspunde intrebarii “what’s next” pe o piata care a cunoscut un ritm al expansiunii acerb.