Profitul operational al Carrefour a scazut cu 33% in primul semestru, la 745 de milioane de euro, dar este peste estimarile analistilor, de 714 milioane de euro, iar retailerul francez a anuntat ca a inregistrat progrese in eforturile de relansare a cresterii, relateaza MarketWatch, preluat de Mediafax.

Profitul net a scazut la jumatate, la 218 milioane de euro, de la 441 milioane de euro in urma cu un an, cand rezultatul a fost suplimentat de lasarea companiei imobiliare Carmila, al carei rol este cresterea valorii magazinelor grupului in Europa. Vanzarile au urcat cu 5,2%, la 37,74 miliarde de euro, pe fondul avansului din America Latina care a compensat cresterea modesta din Europa si conditiile dificile de pe piata chineza.

Carrefour aplica un plan de rentabilizare a operatiunilor, de la venirea la conducere a directorului general Georges Plassat in 2012, care s-a angajat sa atinga acest obiectiv in trei ani. Plassat a venit la conducerea Carrefour dupa sapte ani de scadere a vanzarilor grupului si a unor erori strategice comise de predecesorii sai. Actualul CEO a redus prezenta Carrefour la nivel mondial, prin retragerea de pe mai multe piete.

Anul trecut, Carrefour a cumparat circa 800 de magazine de la DIA France, fosta divizie a grupului separata de acesta si listata la bursa in 2011.

Conducerea nu a modificat estimarile financiare pentru 2015, precizand ca va continua sa se concentreze pe punerea in preactica a actualelor planuri, investitiile totale urmand sa atinga 2,5-2,6 miliarde de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri