Cu toate ca anul 2004 nu s-a putut compara cu 2003 in ceea ce priveste febra romanilor dupa electrice si electrocasnice in rate, Altex a obtinut anul trecut vinzari de peste 170 milioane de euro, cu 25% mai mult decit in 2003.

Compania Altex, care include retelele de magazine Altex, Altex Megastore si Media Galaxy a incheiat anul precedent cu vinzari de peste 170 milioane euro, se arata intr-un comunicat al companiei. Astfel, comparativ cu anul trecut, cind societatea a anuntat venituri de 136 milioane de euro, vinzarile companiei au crescut cu 25%. Rata profitabilitatii companiei a fost de 4%, rezultat apreciat de Altex ca fiind unul bun pentru aceasta industrie la nivelul anului 2004. Profitabilitatea din 2004, calculata ca raport intre profitul net si cifra de afaceri, a fost mai redusa comparativ cu 2003, care a fost un an de exceptie, dar mai ridicat fata de 2002, a explicat Dan Ostahie, presedintele si proprietarul grupului Altex. Potrivit acestuia, Altex isi propune sa mentina rata de profit in urmatorii doi ani, iar vinzrile s depaseasca 250 milioane euro in 2006. Pentru anul acesta, managerii de la Altex isi propun un volum al vinzarilor de peste 220 milioane euro, cu aproape 30% mai mult decit in 2004.

Una din cele mai importante operatiuni ale Altex de anul trecut a fost lansarea conceptului Media Galaxy, magazine de produse electronice, electrocasnice si IT&C. Pentru acest an, cel mai important obiectiv al Altex este lansarea propriei companii de credit de consum.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri