Cresterea afacerilor in prima jumatate a anului 2015 fata de anul 2014 a fost semnificativa, atat pe divizia de retail ( +30%) , cat si pe divizia de distributie (+40%). “Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri in divizia de retail se datoreaza cresterii traficului de clienti in magazinele Optiblu cu 21% in prima jumatate a anului 2015 fata de perioada similara a anului precedent, precum si cresterii cosului mediu de cumparaturi cu circa 5%", a spus Raluca Cimpianu, director executiv Optical Network.

Optical Network a investit in primul semestru al anului 2015 peste 1 milion de euro in deschiderea a 5 noi magazine, redesign-ul si renovarea totala a 3 magazine existente, precum si in achizitia de echipamente de laborator si diagnostic moderne. Investitii in cuantum similar sunt bugetate si in a doua parte a anului 2015. "Vizam extinderea retelei de retail cu deschideri de magazine noi, investitii in pregatirea resurselor umane prin programe de training si formare profesionala a angajatilor, dezvoltarea sistemului informatic si de gestiune a vanzarilor pentru divizia distributie, precum si extinderea capacitatilor logistice de depozitare si livrare a marfurilor“ a precizat Raluca Cimpianu, director executiv Optical Network.

Optical Network a fost infiintata in anul 2004. Divizia de retail opereaza reteaua Optiblu cu 27 magazine, dintre care 15 magazine in Bucuresti si 12 in alte orase din tara. Compania detine o importanta divizie de distributie, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Gucci, Dior, Dolce&Gabanna, Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Carrera, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Polaroid si altele.