„Suntem de ceva vreme alaturi de responsabilii regionali pentru conturi importante din portofoliul UM si am reusit sa exportam cu succes know-how in afara granitelor. Noua pozitie vine cu noi provocari si responsabilitati pentru care sunt pregatit, data fiind expunerea pe care am avut-o in UM Romania, dar este si o continuare naturala a ceea ce faceam deja in UM Romania”, a declarat Croitoru.

Victor Croitoru este absolvent de marketing si are un master in comunicare. Acesta are peste 12 ani de experienta in UM Romania, ultima pozitie ocupata fiind aceea de planning director, responsabil cu implementarea si supervizarea strategiilor de media pentru intreg portofoliul de clienti. Croitoru a castigat numeroase premii impreuna cu McCann Romania, printre care: Cannes Lions, Effie Awards, Golden Drum sau Eurobest.

„Numirea lui Victor intr-o pozitie regionala vine la scurt timp de la numirea lui Adrian Botan ca Global Executive Creative Director pentru brandul Nestle. Acest lucru nu face decat sa reconfirme faptul ca McCann Erickson Romania este un centru de excelenta in cadrul retelei. Lucram cu succes pentru clienti regionali, acestia reprezentand un procent important din veniturile grupului, coordonam proiecte importante pentru acestia, rasplatite cu premii internationale de eficienta si creativitate. Sunt mandra de rezultatele pe care le avem ca grup, pe plan local si international si, mai ales, sunt mandra de echipa McCann Erickson Romania”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Erickson Romania.

UM Romania, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agentii de media din Romania. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.