In prezent, compania pregateste deschiderea primelor trei magazine, in Brasov, Sibiu si Cluj Napoca. Ritmul de expansiune al retelei va fi de cinci magazine pe an. Investitia medie pe magazin va fi de 10 milioane de euro, iar suprafata de vanzare a fiecarui centru comercial va fi de 10.000 de metri patrati.

Joerg Bierlein estimeaza ca dupa doi ani de la intrarea pe piata romaneasca compania va inregistra profit, iar in 2010 va fi lider pe piata de profil din Romania.

"Ne-am propus sa devenim lideri de piata zonali in fiecare oras din Romania in care vom deschide magazine, iar in 2010 sa ajungem lideri pe piata de bricolaj din Romania", a declarat pentru NewsIn Joerg Bierlein.

Compania austriaca este prezenta in sase tari din Europa Centrala si de Sud-Est, unde insumeaza 122 magazine. in Austria reteaua este formata din 68 de magazine, in Cehia din 23, in Ungaria din 14, in Slovacia din 11, in Slovenia si Croatia din cate trei.

Citeste si:

BauMax a obtinut in 2005 o cifra de afaceri de 1,1 miliarde euro, situandu-se astfel printre primele 15 lanturi europene de bricolaj. Circa 48% din cifra de afaceri anuala s-a realizat in filialele bauMax din Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia si Croatia. in concernul bauMax lucreaza in prezent 6.600 angajati, dintre care 3.100 in filialele bauMax din Europa Centrala si de Sud-Est.

in urmatorii patru ani, compania austriaca tinteste o retea de 180 de magazine prezente in cel putin opt tari europene. Oficialii bauMax analizeaza posibilitatea extinderii in Turcia, Ucraina si Serbia. in 2010, ca urmare a expansiunii preconizate pe urmatorii patru ani, BauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de doua miliarde de euro.

Jucatorii principali din piata de profil din Romania sunt Bricostore, care detine o retea de sapte magazine si Praktiker cu un lant de 11 magazine. Piata romaneasca a atras si interesul altor jucatori straini, compania germana Hornbach si francezii de la Mr. Bricolage anuntand planuri de intrare pe piata in viitorul apropiat.