UN INITIATOR IN DOMENIUL TEHNOLOGIEI FINANCIARE

De la inceputul activitatii Ferratum din 2005, Grupul s-a dezvoltat rapid si in prezent detine o prezenta in 25 de tari din Europa, America de Nord si regiunea APAC (22 de tari cu activitati operationale). Grupul detine 1,0 milion de clienti carora le-au fost acordate unul sau mai multe imprumuturi in trecut si in total 3,0 milioane de conturi de utilizator in baza de date. In 2014, veniturile Ferratum s-au apropiat de 70,5 milioane EURO, iar profitul operational a fost de 10,6 milioane EURO. Grupul Ferratum a avut 383 de angajati la 31 decembrie 2014.

Strategia Ferratum este de a lansa o banca mobila extinsa in UE pana la sfarsitul anului 2015.

Banca Ferratum detine o licenta bancara UE in Malta, care asigura accesul la noi baze de date bancare externe, permitand in acelasi timp activitatii sa se extinda in mai multe tari cu cerinte reglementare stricte pentru acordarea imprumuturilor. De asemenea, ofera optiuni de extindere a portofoliului de produse, in special de constituire a depozitelor, pentru a sustine dezvoltarea profitabila a Grupului Ferratum.

Ferratum are in vedere extinderea portofoliului sau de produse si dezvoltarea activitatii intr-o banca mobila, precum si extinderea bazei de clienti. Ferratum detine o pozitie solida si este pregatit sa se instituie drept o banca mobila de top in era digitala, printr-o combinatie de servicii bancare clasice si o arhitectura deschisa pentru o gama vasta de solutii mobile.

VIITORUL BANCAR ESTE CEL DIGITAL

  • Se estimeaza ca vanzarile anuale de smartphone-uri la nivel mondial sa atinga peste un miliard pana in 2017, cu o explozie in numarul cartelelor SIM smartphone inregistrate estimate sa ajunga la sase miliarde pana in 2020.
  • Se preconizeaza ca numarul persoanelor care utilizeaza smartphone-uri pentru sistemul bancar privat se va dubla de la 590 de milioane la peste un miliard de utilizatori la nivel global pana in 2017.
  • Sectorul bancar se afla intr-o faza de transformare majora si bancile traditionale continua sa ramana in urma solutiilor mobile inovatoare si actuale. Studiile recente arata ca utilzarea solutiilor bancare mobile va creste considerabil la nivel mondial in urmatorii ani datorita schimbarii compartamentului consumatorului.
  • Revolutia digitalasi macro trend-urile ofera oportunitati pe piata: Ferratum este foarte bine pozitionatain acest mediu bancar nou, continuand strategia deschiderii unei Banci Mobile.

Produsele si serviciile Ferratum

Creditele rapide Ferratum sunt disponibile in mod prompt si confidentiale pentru consumatori. Serviciile pot fi accesate online sau pe dispozitive mobile, iar o decizie privind acordarea unui credit se ia in general in termen de cateva minute. Clientii pot solicita credite in valoare cuprinsa intre 25 EURO si 2.000 EURO. Ferratum ofera de asemenea credite in rate intreprinderilor mici cu o performanta corespunzatoare pe o perioada de 6 – 12 luni.

Clientii tipici Ferratum reprezinta familii din clasa mijlocie si cuprind o sectiune activa si vasta a populatiilor de pe pietele noastre din toate tarile.Clientii se impart aproape egal intre barbati si femei si intre demografiile de toate varstele. Cel mai mare grup de clienti sunt cuplurile (65%) si peste 40% dintre clienti au copii sau alte persoane aflate in intretinere. Peste doua treimi din clienti sunt angajati cu norma intreaga. Clientii Ferratum solicita un credit punte usor de obtinut, rapid, anonim si fara formalitati birocratice. Serviciile sunt utilizate in general pentru a achita facturi (38%), pentru a stimula achizitiile si alte servicii.

Ferratum Romania

Ferratum Romania IFN SA si-a inceput activitatea in Februarie 2014, oferind credite rapide pe termen scurt, online si prin SMS, devenind in timp relativ scurt, unul dintre liderii acestei industii. Un element important distinctiv al Ferratum Romania, il constituie faptul ca relatia de creditare cu clientii sai, se stabileste exclusiv digital fara transmiterea niciunui document pe suport hartie, inspre si dinspre client. De altfel, singurul document de care clientii au nevoie pentru a intra in posesia unui credit, este actul de identitate, pe care acestia trebuie sa il prezinte la retragerea primului imprumut.
Ferratum Romania isi propune sa diversifice portofoliul de servicii si produse oferite o data cu lansarea proiectului de banca mobila.

Informatii suplimentare

Vizitati site-ul www.ferratumgroup.com pentru a obtine mai multe informatii despre Grupul Ferratum.