Magazinul pentru copii Bebe Tei, deschis recent in Sun Plaza, deserveste circa 1.000 de clienti pe zi si ar putea inregistra vanzari de patru milioane de lei (900.000 euro) lunar, a declarat pentru wall-street.ro Irina Ciubotaru, unul dintre proprietari.

Bebe Tei, brandul care apartine celei mai mari farmacii din Romania in ceea ce priveste vanzarile per unitate – Farmacia Tei, a deschis, printr-o investitie de 900.000 euro, in data de 5 august, al doilea magazin pentru copii din Romania, in centrul comercial Sun Plaza.

"Asteptarile sunt mari pentru ca investitiile in acest magazin au fost mari. Vanzarile noastre sunt influentate mult de rata natalitatii din Romania, insa ne-am propus totusi sa realizam vanzari de patru milioane de lei lunar fara TVA in aceasta locatie", a explicat Irina Ciubotaru (foto dreapta).

Roxana Maftei (foto stanga), cealalta proprietara a businessului, a aratat ca in august, cand magazinul fost deschis in data de 5 a lunii, magazinul a avut vanzari de 2,7 milioane de lei.

Inca nu stie toata lumea de acest nou magazin, dar credem ca putem atinge tinta de patru milioane de lei pe luna

Cat si ce cumpara romanii

In magazinul Bebe Tei din Sun Plaza fac cumparaturi circa 1.000 de persoane pe zi, valoarea medie a cumparaturilor ridicandu-se la aproximativ 100 de lei. Spre comparatie, magazinul din zona Tei a Capitalei are in jur de 500 de clienti, insa bonul mediu se ridica la 160 de lei.

Irina Ciubotaru a aratat ca printre cele mai vandute produse din mangazin sunt mancarea de bebelusi si produsele de ingrijire a celor mici.

"Volumele mari de vanzari ne vin din produsele consumabile, fiecare copil mananca si este spalat zilnic. De asemenea, vindem multe produse de puericultara mica, in special suzete si tetine", a completat proprietara magazinului.

Isi propun sa mai deschida doua magazine, unul in Iasi

In urma cererii exprimate de clienti, proprietarii Bebe Tei vor sa mai deschida inca doua magazine similare celui din Sun Plaza, insa sunt inca in faza de analiza a locatiilor.

"In prezent, ne concentram in special pe deschiderea magazinului din Sun Plaza, insa luam in continuare in calcul deschiderea inca unui magazin in Bucuresti si altul in Iasi. Noi n-am fost adeptii deschiderii de magazine in mall, pentru ca mallul nu se adreseaza neaparat mamicilor, insa am analizat atuurile legate de spatii de parcare si acces facil. Nu stim daca vom deschide urmatoarele magazine in malluri sau in spatii stradale", a explicat Irina Ciubotaru.

Investitia in cele doua unitati se va ridica la 1,5 milioane de euro.

Afacerile Bebe Tei vor ajunge la 10 milioane de euro

Afacerile magazinului de copii din Tei s-au ridicat anul trecut la circa cinci milioane de euro, iar, odata cu deschiderea noii unitati, reprezentantii companiei estimeaza o dublare a businessului. Astfel, cele doua locatii vor genera la final de 2015 o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro.

Magazinul din Sun Plaza comercializeaza 27.000 de produse, dintre care 7.000 in drogherie (linie de business lansata in 2015 de companie), iar in unitatea din zona Tei sunt puse in vanzare circa 10.000 de produse. In prezent, personalul unitatii se ridica la 65 de angajati, iar in cele doua magazine Bebe Tei lucreaza 90 de persoane. De asemenea, alti 10 angajati vor fi adusi in companie in perioada urmatoare.

Povestea business-urilor Farmacia Tei si Bebe Tei a inceput in anii 2003 – 2004, atunci cand Roxana Maftei si Catalin Maftei puneau bazele MamaNatura.ro, una dintre primele farmacii naturiste tip “Plafar” cu vanzari online, asta pentru ca la ceva mai mult de 10 ani sa devina un reper pentru multe business-uri din farma.

Proprietarii celor doua entitati mizeaza anul acesta pe afaceri de 36 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri