“Anul 2015 a mers neasteptat de bine. Am deschis trei noi magazine, ajungand la un total de 25 de unitati la nivelul intregii tari. Expansiunea nu se va opri aici”, spune Victor Tighinean care arata ca pentru un brand strain sa faca fata avanlansei de produse provenite de pe pietele asiatice (China), investitiile retailerului pot atinge si 1 milion de euro pe an, aproape jumatate din suma fiind destinata strategiilor de marketing.

In opinia acestuia, piata de incataminte din Romania este inca este departe de maturitate. “Sunt cativa jucatori internationali care cresc, care capata cota de piata, dar aceasta inca este dominata de jucatorii romani. Este o piata complicata, sunt foarte multe produse second quality. Romania este o piata de export, dar sunt magazine care merg cu adaosuri foarte mici si care fac ca business-ul sa nu fie profitabil. (…) Sa ai un business local este un fals avantaj. Sunt foarte multe afaceri de familie in care spatiul detinut ar putea castiga mai mult doar din chirie. Concurenta neloiala din partea celor care vand incaltaminte din China este una foarte ridicata”, a aratat acesta.

Potrivit lui Tighinean, pentru romani important este aspectul, iar calitatea nu este o prioritate. “Multi comercianti, din pacate, nu isi respecta consumatorii. Oamenii nu se pricep, iar acestia profita. Pretul este unul din cele mai importante aspecte cand vine vorba cu cumpararea unei perechi de incaltari. Noi propunem o solutie din segmentul affordable – luxury”, a conchis managerul Ecco Romania.

Citeste si:

Ecco numara in prezent 25 de magazine pe plan local, iar pentru 2016 numarul acestora ar putea creste cu cel putin 3 noi spatii comerciale.

Principalii concurenti ai Ecco la nivel local brandurile Geox sau Clarks, precum si magazinele Il Paso, Musette, Otter, Bata sau Denis.

Trebuie sa citesti si Povestea chirurgului care a batut 700 km pe jos cu o singura pereche de pantofi pentru a face urmatorul pas in business: cine este Victor Tighinean, omul care a adus brandul Ecco in Romania

A mers 700 km pe jos ca sa descopere urmatorul pas in business

A mers 700 km pe jos ca sa descopere urmatorul pas in business

Sursa foto: Ecco-Shoes.ro