In prezent, NOD are in portofoliu opt branduri proprii: Cooking by Heinner si Vanora Home (menaj), Ugrow (puericultura), Momki (jucarii), Serioux (IT), Heinner (electrocasnice si unelte) si Horizon (TV si Monitoare) si cel mai recent, Pegas (biciclete si accesorii). Divizia nou creata va continua dezvoltarea brandurilor proprii, inclusiv pe alte verticale de business, consolidarea si internationalizarea lor, dar si servicii de outsourcing in dezvoltare de produs pentru alti producatori.

Prin parteneriatul cu NOD, brandul Pegas isi va accelera dezvoltarea la nivel national si international. Atelierele Pegas produce in prezent 2.500 de biciclete anual. In urmatorii trei ani, Atelierele Pegas tinteste o crestere de zece ori a volumului de biciclete, pana la 25.000 de bucati anual si o cifra de afaceri de 5 milioane de euro.

Mixul format de expertiza in R&D si branding a Atelierelor Pegas, pe de o parte, experienta si viziunea de business a NOD, pe de alta parte, vor consolida competentele ambelor companii in construirea unor branduri romanesti de succes.

Citeste si:

Razvan Ziemba, director general NOD, a spus ca au decis sa infiintam divizia de Branduri Proprii „pentru ca am vrut sa diferentiem business-ul de distributie de business-ul de brand. Pe langa dezvoltarea portofoliului actual, noua divizie condusa de Andrei Militaru va oferi servicii de outsourcing in dezvoltarea de produs – sourcing, operatiuni, logistica, distributie, branding si acum si R&D prin parteneriatul pe care l-am incheiat cu Atelierele Pegas.”

Andrei Botescu, director general si fondator Atelierele Pegas: „De cand am inceput afacerea, am vrut sa fac din Pegas bicicleta preferata a romanilor. Mi-am dat seama ca este nevoie de un efort investitional mare si de un partener cu experienta. Impreuna cu NOD vom extinde atat gama de biciclete pentru toate palierele de varsta si categoriile de produse, cat si prezenta brandului la nivel national si international, asa cum ne-am dorit. Telul meu pe urmatorii cinci ani este sa dezvoltam o facilitate de productie integrata in tara noastra cu ajutorul careia sa putem produce cel putin 100 de mii de biciclete pe an.

Structura actionariatului

Prin noul parteneriat, NOD devine actionarul majoritar la Atelierele Pegas, cu 51,67% din titluri. Andrei Botescu (foto, alaturi de Andrei Militaru, director dezvoltare NOD), fondatorul Atelierelor Pegas, detine un pachet de 31,67% din actiuni si continua dezvoltarea companiei din pozitia de director general.
Restul de 16,66% dintre actiuni sunt detinute de Ciprian Frunzeanu (5%), Andrei Marius Alin (5%), Adrian Teasa (3,33%) si Alexandru Manda (3,33%).

Network One Distribution, companie detinuta integral de Iulian Stanciu, seful eMag, este liderul pietei de distributie electro-IT din Romania, partenerul principal pentru cei mai mari producatori globali de electro-it in piata romaneasca. In prezent, compania desfasoara operatiuni pe pietele din Europa de Est, are o retea de peste 3000 de clienti, fiind un furnizor important al retelelor de retail locale.