"Conteaza ce-i place si ce vrea clientul. Iar clientul prin intrarile in magazine, prin cumparaturile facute la diferite ore, si in diferite zile ale saptamanii decide cate ore stau magazinele noastre deschise", a spus presedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), referindu-se la posibilitatea ca programul magazinelor sa fie restrictionat.

Interactiunea dintre clienti si magazine se face doar pe bazele clientului, a afirmat el. "Diferenta este ca noi suntem votati zilnic sau macar saptamanal", a afirmat Sucu. De asemenea, autoritatile nu ar trebui sa intervina nici in privinta prezentei produselor romanesti pe rafturile magazinelor.

"Este un subiect vechi care ne preocupa. Clientii transmit de aproximativ cinci ani ca vor sa se intalneasca cu produse romanesti. (...) Acest proces este intr-un curs accelerat si nu consideram necesara o interventie administrativa", a spus presedintele AMRCR.

Citeste si:

Senatul a adoptat, marti, o propunere legislativa care instituie obligatia comerciantilor persoane juridice sa achizitioneze produsele din categoriile carne, legume si fructe in proportie de cel putin 51% corespunzator fiecarei categorii, din lantul alimentar scurt, adica din productie romaneasca.

Magazinele, obligate sa vanda produse romanesti => o idee care sfideaza logica economica